Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de banden mogen niet plat staan.Kom kom, vlaemsche gezegdes wisten het al veel langer:
Op een ouw fiets moet ge't leren
Ma als ge aan de soupappen kunt is da geen probleemMaar de banden mogen niet plat staan.
Probleem is als ze vroeger al eens volgespoten geweest zijn en ze nu verstorven zijn, dan kan je toch niet anders dan vervangenTegenwoordig kunnen ze zelfs de meest versleten banden oplappen.
Terwijl ze het laatste haakje van haar corset dicht deed, bleef ze zich afvragen wat die vreemde droom over roomhoorntjes zou betekenen. Het leek zo een nonsense, haar boezem nauwelijks bedwongen in het satijn, want die kon je in een air fryer helemaal niet maken.Gezien gij ook geen 3x7 meer zijt stel ik voor dat het een erotisch verhaal is met lingerie aan![]()
Lekkere diss!Gezien gij ook geen 3x7 meer zijt stel ik voor dat het een erotisch verhaal is met lingerie aan![]()
FtfyTerwijl ze het laatste haakje van haar corrigerend ondergoed dicht deed, bleef ze zich afvragen wat die vreemde droom over roomhoorntjes zou betekenen. Het leek zo een nonsense, haar boezem nauwelijks bedwongen in het satijn, want die kon je in een air fryer helemaal niet maken.
het gebrek aan grote loezen en het gebruik van een airfryer kan dan misschien toch nog gecompenseerd worden, wie had dat durven denken.Een sloerie die voor gangbangs gaat dan nog?![]()
in nen oude castrol maakte de beste soep!Kom kom, vlaemsche gezegdes wisten het al veel langer:
Op een ouw fiets moet ge't leren
en natuurlijk ook
Een ouw schuur fikt goe
)Zolang hij de vorige keer proper uitgekuisd geweest is, niemand wil nog resten van het vorige gerecht in zijn soep.in nen oude castrol maakte de beste soep!
(als mijn account hier thuis ooit ontdekt wordt dan heb ik echt problemen denk ik)
Soep met sliertjes.Zolang hij de vorige keer proper uitgekuisd geweest is, niemand wil nog resten van het vorige gerecht in zijn soep.
En dan durven wij zeggen dat de kinderen van nu naar bagger kijken

Nen oude kelder laat zich het beste wittenin nen oude castrol maakte de beste soep!
(als mijn account hier thuis ooit ontdekt wordt dan heb ik echt problemen denk ik)

Sorry maar dit vind ik nu serieus achterbaks.Dankzij 2j les te hebben gehad van een non die volgens mij haar pedagogische bekwaamheid had behaald bij Hitler himself, heb ik het niet zo voor dat vak.
Gelukkig zijn de tijden veranderd en een groot stuk van de leerkrachten ook!
Now share that cookie, mijn snoepkast is leeg!![]()
ze heeft volgens haar wel dikke neuten.. maar de legging moet dan wel gecompenseerd worden.het gebrek aan grote loezen en het gebruik van een airfryer kan dan misschien toch nog gecompenseerd worden, wie had dat durven denken.
Ik ben een beetje te jong om de betreffende non van Mulan te zijn (of reed geïncarneerd).Sorry maar dit vind ik nu serieus achterbaks.
@Tha_nOn , hoe denk jij daar over dat men zo achter uw rug klapt?
Het eerste waarover wij het eens zijn. Tijd voor een feestje.tbf: Hitler, de grote leider, had wel serieuze kwaliteiten.
VERI SUREVolgens mij gaan ze bij Verisure all-in gaan met hun slecht geacteerde reclame. Een beetje zoals Dovy. Weten dat de mensen lachen met uw reclame en daar dan gewoon keihard op inspelen.