Het grote slowchat topic

Gezien gij ook geen 3x7 meer zijt stel ik voor dat het een erotisch verhaal is met lingerie aan :evil:
Terwijl ze het laatste haakje van haar corset dicht deed, bleef ze zich afvragen wat die vreemde droom over roomhoorntjes zou betekenen. Het leek zo een nonsense, haar boezem nauwelijks bedwongen in het satijn, want die kon je in een air fryer helemaal niet maken.

Terwijl ze het laatste haakje van haar corrigerend ondergoed dicht deed, bleef ze zich afvragen wat die vreemde droom over roomhoorntjes zou betekenen. Het leek zo een nonsense, haar boezem nauwelijks bedwongen in het satijn, want die kon je in een air fryer helemaal niet maken.
Ftfy

Kom kom, vlaemsche gezegdes wisten het al veel langer:
Op een ouw fiets moet ge't leren

en natuurlijk ook

Een ouw schuur fikt goe
in nen oude castrol maakte de beste soep!

(als mijn account hier thuis ooit ontdekt wordt dan heb ik echt problemen denk ik :unsure: )

Laatst bewerkt:
Dankzij 2j les te hebben gehad van een non die volgens mij haar pedagogische bekwaamheid had behaald bij Hitler himself, heb ik het niet zo voor dat vak.
Gelukkig zijn de tijden veranderd en een groot stuk van de leerkrachten ook!

Now share that cookie, mijn snoepkast is leeg! 😝
Sorry maar dit vind ik nu serieus achterbaks.
@Tha_nOn , hoe denk jij daar over dat men zo achter uw rug klapt?

Volgens mij gaan ze bij Verisure all-in gaan met hun slecht geacteerde reclame. Een beetje zoals Dovy. Weten dat de mensen lachen met uw reclame en daar dan gewoon keihard op inspelen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan