Dat wordt op regelmatige basis getest!En what about irl pinten hijsen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt op regelmatige basis getest!En what about irl pinten hijsen?
Is er ook iemand op het forum die niet in Mulan haar broek wilt raken?@Mulan
Ik heb deze nacht (and I kid u not, not at all) gedroomd dat wij samen aan de toog hingen, pinten hijsen. Freakin' cringe.
In mijn droom was je blond, blauwe ogen, klein en mager en had je een fleece trui aan.
Ten tijden van 9lives droomde ik ook vaak van een lid, nl HYF maar die was gewoon kapotlekker maar die droom van/met jou kan ik niet verklaren. Tbh...
Hoort op zich ook nog wel in het wtf topic of onzinhoekje beneden of geen idee waar het eigenlijk hoort. En ik was het eigelijk ook al vergeten pas toen bij het inloggen dacht ik eraan.
Dit is zó akwkward as fuck.![]()

Ik dacht gij, maar bij deze is dat gedacht ook weer gecorrigeerd.Is er ook iemand op het forum die niet in Mulan haar broek wilt raken?![]()
Straight en Wannez!Is er ook iemand op het forum die niet in Mulan haar broek wilt raken?![]()
Ik vind dat best wel arrogant van u.Straight en Wannez!
als die broek een legging is
Good point!Ik vind dat best wel arrogant van u.
Dus gij denkt dat alle andere venten op dit forum wel in uw legging willen zitten?

Ze heeft al een servies voor 12 man besteld dus volgens mij hoopt ze daar toch op.Ik vind dat best wel arrogant van u.
Dus gij denkt dat alle andere venten op dit forum wel in uw legging willen zitten?
Een sloerie die voor gangbangs gaat dan nog?Ze heeft al een servies voor 12 man besteld dus volgens mij hoopt ze daar toch op.

Das alleen den eerste keer he, nu weten ze dat gij denkt dat ze achter echte katten zitten. De volgende keer ist feest voor die mannen.papa, doe je mee?
wat doen jullie?
wij gaan op poezenjacht
i'm in!!
gaan ze toch ni achter katten jagen zeker?![]()
Ach, ik dacht dat ge ze ging vragen voor de koffie maar als gij dat liever hebt.Een sloerie die voor gangbangs gaat dan nog?![]()
Dus nu ben ik ook nog eens een cocktease die bewust een kudde geile venten uitnodigt voor koffie en ze dan met blauwe ballen terug naar huis stuurt! Klinkt meer als de echte (naïeve) Mulan!Ach, ik dacht dat ge ze ging vragen voor de koffie maar als gij dat liever hebt.

Ik heb ook ergens gezegd dat ge ze allemaal samen ging uitnodigen he maar als de dat wil...Dus nu ben ik ook nog eens een cocktease die bewust een kudde geile venten uitnodigt voor koffie en ze dan met blauwe ballen terug naar huis stuurt! Klinkt meer als de echte (naïeve) Mulan!![]()
Wat is dan het nut van de vermelding van mijn 12delig bestek?Ik heb ook ergens gezegd dat ge ze allemaal samen ging uitnodigen he maar als de dat wil...

Dat je 12 man kan iets kan voorschotelen zonder dat je moet gaan afwassen.Wat is dan het nut van de vermelding van mijn 12delig bestek?![]()