Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is welkom hoor.'t zou interessant zijn om eens wat data te kunnen inkijken over wie hier nu zo actief is. Je krijgt soms inderdaad de indruk dat het hoofdzakelijk een kleine kern is.
Daar zit het tenminste veilig.Tomski heeft al genoeg geld in zijn keuken gepompt vrees ik![]()
Hangt mijn inziens toch ook hard af van waar je precies leest/kijkt.'t zou interessant zijn om eens wat data te kunnen inkijken over wie hier nu zo actief is. Je krijgt soms inderdaad de indruk dat het hoofdzakelijk een kleine kern is.

Iemand die hier post ook hoorHangt mijn inziens toch ook hard af van waar je precies leest/kijkt.
Iemand die hyperactief post bij de games, p&a, autotopic, tv-gedeelte,... Gaat bij "Mulan" eens zijn schouders ophalen...![]()

Als die iemand enkel jij is... *wijs naar ignore functie*Iemand die hier post ook hoor![]()

Nu weten we ook weer waarom uw kinderen zoveel eten, die zijn op van de alcohol en drugs. Ge weet toch dat heroine niet zo goed is voor kinderen.Faaaaaak
Rijstpap, bruine rum (bacardi spiced, heeft zo wa een touch van vanille), bruine suiker en dan de brander op.
![]()
Geire gedaan!Faaaaaak
Rijstpap, bruine rum (bacardi spiced, heeft zo wa een touch van vanille), bruine suiker en dan de brander op.
![]()
Zij hebben enkel een rijstpapje. Geen fan van brulée, vraag me soms af of het de mijne wel zijnNu weten we ook weer waarom uw kinderen zoveel eten, die zijn op van de alcohol en drugs.
Geen baard, geen bril, ik deel je bezorgdheid!Zij hebben enkel een rijstpapje. Geen fan van brulée, vraag me soms af of het de mijne wel zijn
Maar dat ze geen smaak hebben komt toch van de mama he.Zij hebben enkel een rijstpapje. Geen fan van brulée, vraag me soms af of het de mijne wel zijn
Hangt mijn inziens toch ook hard af van waar je precies leest/kijkt.
Iemand die hyperactief post bij de games, p&a, autotopic, tv-gedeelte,... Gaat bij "Mulan" eens zijn schouders ophalen...![]()
@nestorius heeft bvb meer berichten dan mij op zijn teller staan maar het is niet dat hij hier al veel langer dan mij KAN rondhangen heJa denk wel dat je gelijk hebt.

Ga gij nu waarlijks een ander gelijk geven op dit forum? Echt? @Loser, ban uit pol en actua aubJa denk wel dat je gelijk hebt.
Nee hoor, @Tomski wou het gewoon niet echt.Hier is het toch wel een deel in het huis en een deel in creuset. @Tomski Heeft gewoon zijn prioriteiten niet juist.
Hier zit de inner circle indeed... aka degenen waar de "general population" zich aan stoort als ze zich amuseren.'t zou interessant zijn om eens wat data te kunnen inkijken over wie hier nu zo actief is. Je krijgt soms inderdaad de indruk dat het hoofdzakelijk een kleine kern is.