beter kletsen dan schoppen, als @norae weer begint met schoppen uit te delen kunnen we net zo goed bij de gemeente gaan werken.Er wordt hier al genoeg gekletst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter kletsen dan schoppen, als @norae weer begint met schoppen uit te delen kunnen we net zo goed bij de gemeente gaan werken.Er wordt hier al genoeg gekletst.
dit dus, gewoon direct naar het uiteinde en vanaf daar inpikken (ja, ik wil nog eens in het uit de context getrokken topic komen)Da’s wel zowat het punt van dit topic voor mij; ofwel ben je er bij op het moment van de discussie (en doe je desgewenst mee) ofwel niet en dan is het doorgaans niet bijster interessant om alsnog mee te willen zijn met wat er de afgelopen X uur gezegd werd. Een beetje zoals een chatbox dus![]()
Sebiet een veeg rond uw oren!dat is wat anders he dan een veegtopic, @Carrion zit je gewoon uit te lachen met je pauperthread
Soms lees ik nog de laatste paar pagina's maar nu ga ik zelfs geen moeite doen.Da’s wel zowat het punt van dit topic voor mij; ofwel ben je er bij op het moment van de discussie (en doe je desgewenst mee) ofwel niet en dan is het doorgaans niet bijster interessant om alsnog mee te willen zijn met wat er de afgelopen X uur gezegd werd. Een beetje zoals een chatbox dus![]()
Bring it on girl.Sebiet een veeg rond uw oren!
hahaha, hihihi ...Iemand een samenvatting van de laatste 4 uur?
Gedurfd!Soms lees ik nog de laatste paar pagina's maar nu ga ik zelfs geen moeite doen.
Sommigen praten met een patatn in under mulle en sommigen nietIemand een samenvatting van de laatste 4 uur?
west-vlaams wereldtaalIemand een samenvatting van de laatste 4 uur?
Mo howwest-vlaams wereldtaal
dat aje nie gepeist ee!Mo how
Je mist, zoals Wannez als aangaf, eigenlijk niets door niet bij te lezen hoor!30 pagina's al, jezus ik zat aan pagina 4 ofzo, ik ga echt niet bijlezen :v

Nochtans ben ik nog niet gekomen hoor.met uw komst, wilt ge zeggen?
klopt ik heb in dit hele topic nog niks nuttigs bijgeleerd!Je mist, zoals Wannez als aangaf, eigenlijk niets door niet bij te lezen hoor!![]()
NOG niet, bepaalde verwachtingen ja?Nochtans ben ik nog niet gekomen hoor.
Ik heb geen verwachtingen.NOG niet, bepaalde verwachtingen ja?