Het grote slowchat topic

Ik had gisterennacht nen eenzame moment, du coup heb ik besloten om een callgirl te laten langskomen. Ja mannekes sloeg dat effe tegen. Uren zat ze daar me een lang bakkes en bekeek ze mijn piet alsof ze naar het Oog van Sauron aan het staren was. Tijdens het pompen geen greintje gekreun, emotie (nochtans zijn die heupbewegingen volgens hoe het zou moeten sinds 100000 jaar dacht ik). Ik vroeg haar uiteindelijk om haar te beffen om haar wat in de mood te krijgen, ok zegt ze dan om uiteindelijk wat met haar ogen te draaien en te zuchten. Kheb mijn zakske uiteindelijk toch nog leeg kunnen maken en haar vervolgens buiten kunnen werken (ze vroeg of ze nog een koffie mocht, "euh neen pakt die 800 euro en maak dat je weg bent". Ik vroeg haar of ze zulk gedrag eveneens vertoonde bij haar andere klanten, "va te faire foutre" antwoorde ze mij dan. Weggesmeten geld en het is niet dat ik hiermee bij de Ombudsdienst terecht kan. Volgende keer toch maar een uitgebreide fapavondje organiseren, zal ik enkel maar wat geld uitgeven aan handlotion en ne paar zakdoekskes.
Was het met iemand van het forum?

Volgens mijn bescheiden search was jij de eerste die die uitspraak hier bezigde waarna het een van de rode draden werd (net als airfryers en verhalen over kak 👌).
Maar het kan ook iemand anders geweest zijn hoor.
Ik zeg zoveel, dus dat kan :lint:.

Een algemene vraag,

In het begin van een relatie ben je meestal zoals twee konijnen die ertegenaan vliegen.
Na vele jaren zit er soms wat verveling in of zitten de kids in de weg (moe van kids+werk).

Hoe initiëren jullie de seks aan met elkaar, is er een algemeen signaal dat bij jullie werkt, of een bepaalde traditie?

Effe slowchatten want zal toch gemoved worden.

Ik maak een schaduwsilhouet met mijn smartphoneflashlight van mijne piet. Soort van Batsignal.

Mijne copain godverdomme! Wat hebde tegengekomen in de Caraïben?

Zaterdag was frietjesavond i.p.v. zondag omdat we zondag uit gingen eten.

Kindjes aten mee.

Mijn bestelling: middel, stoofvleessaus, bicky burger, crunchy boulette, crizly, kaaskroket.
Uiteraard 2 wachtpilskes in de frituur.

Na het eten nog een halve bicky van de dochter opgegeten.

Rekening: 57 euro.
Kzen veel op de vuist gegaan met degenen die onze Vaderlandsche friet hebben bespot e.g. ("Belgian fries are overrated" -> MEP, Belgian fries are too greasy -> KOPSTOOT, "stew sauce smells like shit" -> LINKSE CROCHET, "they are called French fries and not Belgian fries" -> COMBO LINKS RECHTS LINKS , "Heineken tastes better than Jupiler -> UPPERCUT(en ook ne accidentje met de quad ma we zijn geen pussies eh pé 💪...weeral goe bezig eh ket (khad van a niks anders verwacht) en dit alles zonder cola zero, perenhap, loempiasaas op ne fucking bord gevolgd met 3 doorspoelduvels neem ik aan? 👏

Dacht al dat je daar werkte, maar dat is toch een zeer grote firma, of is dat lokaal slecht gegaan?
De site waar ik werk is een aparte NV. Net zoals bv Coolblue in België eigenlijk Aan huis NV is.
Er is er nog een paar in België, maar als het zoals je zegt lokaal minder goed gaat heeft het geen zin om die site open te houden.

Is er een eenvoudige manier om te weten of je tussen je honderden of duizenden Pokémon kaarten een specialekke hebt steken?

Is er een eenvoudige manier om te weten of je tussen je honderden of duizenden Pokémon kaarten een specialekke hebt steken?
Alles verkopen aan een verzamelaar en daarna zijn tweedehands-account in het oog houden om te kijken of hij een van je kaarten voor veel geld doorverkoopt.

wat doede gij allemaal tijdens de sex dat u kamer achteraf chemisch gereinigd dient te worden?
Gewoon normaal is ook allemaal niet meer voldoende he.. tmoet tegenwoordig altijd allemaal met pis en kak en squirting over gans de muren.
Anders bende "vanilla" en houde volgens de flair "de spanning niet meer in de relatie"

Als ge u vrouw gewoon ff den badrand laat vasthouden voor wa grip is er niets "ieuw" aan de badkamer.
Niks dat een paar vochtige doekskes nie kunnen verhelpen.
Maar gewoon de liefde is bedrijven is niet goed genoeg meer blijkbaar.
'Papa?! Heb je weer de douchewand ondergescheten? Jij geile beer!'

Je kan ook onoplettend zijn omdat je even naar die blonde met de dikke tieten op het voetpad loert, aan allerlei knopjes en schermpjes zit te prullen, en safje opsteekt, etc etc. Allemaal bewuste keuzes hoor. Net zoals stress, vermoeidheid, enz. Er wordt hier weer heel selectief gediscussieerd precies :sarcastic:
Dat is geen keuze hoor.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan