Het grote slowchat topic

Ik zoek iemand die al een Netflix Premium abo heeft met nog 1 betalende plaats vrij, of mensen die willen delen.

Ik wist niet dat het nu terug mocht op het forum, en ik betaal nu alleen 19,99€/maand, dus sharen met 2 mensen is een pak goedkoper (9,32€/maand).
Ik wil gerust die derde man zijn voor €1.35/maand 🧐

tegen 't einde van de week zal het niet nodig geweest zijn om naar 't ziekenhuis gegaan te zijn, maar wou hij dat gewoon eens doen voor de experience.
Ik denk dat alle berichten in de media fout zijn en dat het niet Tom Waes is maar de schokabsorbeerder die in het ziekenhuis ligt.

De schokabsorbeerder heeft op Instagram ook al gepost dat het beter gaat intussen.
Is hij al bekomen van de schok? Gaat hij binnenkort op schok met Tom? Volgt er nog meer schokkend nieuws? Ik ben geschokt door het gebrek aan aandacht van onze mainstream media voor deze schokabsorbeerder!

Hier alles van technieken (ventilatie, vloerverwarming, sanitair, elektriciteit buiten elektrisch bord), alle gyproc wanden, kliklaminaat, stuk gevel zelf geïsoleerd en klaargezet voor de padoek bekleding. Stukken pleisterwerk gedaan. Muren gemetst (niet dragende),regenwaterpomp geplaatst, deuren geplaatst, verlaagde plafonds, stenen plinten, Bureau tafels en andere meubels gemaakt, bad, lavabo's douchekranen etc gemonteerd. databekabeling tot en met protocol B aansluitingen. Gaines voor elentriek en sanitair geslepen, de vloer geprepareerd voor de spuitpur. Houtcasette ingemetst. Verven uiteraard.
Feitelijk wel nog veel. Maar veel centjes uitgespaard. Is het even mooi gedaan als een professional... hell no. Maar het hangt allemaal nog ineen na 15 jaar dus dat is toch al iets :p

Ah ja alles van warmteverliesberekeningen, ventilatiedebieten en aerolisch en hydraulisch inregelen ook zelf gedaan. Architectuurplannen zelf getekend (nogal logisch) en techniekenplannen daar ik dagelijks niets anders doe. Uiteraard via het werk veel hulp gekregen voor elektriciteit want daar ken ik nu bitter weinig van.

Maar stiekem ben ik nog het fierst op de zelfgemaakte meubels. Totaal geen ervaring mee maar na een paar jaar merk je toch dat meubelwinkels net niet dat hebben wat je zoekt of gewoon schier onbetaalbaar zijn.
Die bureau laten uitwerken door een meubelmaker zou me 3000 euro gekost hebben als ik me nog goed herinner en ik heb het voor net geen 700 euro kunnen doen. #humblebrag
Meubels.png
en dan hebt ge buurman en DNA genoot @Tomski die ook zelf verbouwingen en goed kan koken.

Dus kom jongens waar zitten de negatieve zaken, want mij ego kan dit niet aan. Als ik mijn vrouw moet gaan uitleggen dat er mannen zijn die en kunnen koken en zelf hun verbouwingen doen, vrees ik dat ik ze op zoek wilt gaan... Dus voor mijn zelfvertrouwen kunt ge niet gewoon beide zeggen dat iets niet goed kunt?

en dan hebt ge buurman en DNA genoot @Tomski die ook zelf verbouwingen en goed kan koken.

Dus kom jongens waar zitten de negatieve zaken, want mij ego kan dit niet aan. Als ik mijn vrouw moet gaan uitleggen dat er mannen zijn die en kunnen koken en zelf hun verbouwingen doen, vrees ik dat ik ze op zoek wilt gaan... Dus voor mijn zelfvertrouwen kunt ge niet gewoon beide zeggen dat iets niet goed kunt?
Poepen!

Nee sorry,

ik ben een handige klusser en kok en toplover voor mijn madam. Daarnaast ben ik ook de meest fantastische papa voor mijn kinderen.

aja, en bescheiden ben ik ook!

Nee sorry,

ik ben een handige klusser en kok en toplover voor mijn madam. Daarnaast ben ik ook de meest fantastische papa voor mijn kinderen.

aja, en bescheiden ben ik ook!
ik versta hieronder toch wel zo lelijk als de nacht. Eerder het tegenovergestelde van mij. Een glazen tafel, ge zijt er praktisch niets mee, maar ge kunt er wel mee uitpakken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan