Het grote slowchat topic

Na een maand of 4 lijkt dat ik eindelijk van m'n achillespees ontsteking af ben. Gisteren voor de eerste keer voluit 5km gelopen en vandaag niets last.
Subiet hopelijk de laatste kine sessie.
Zeker omdat ik gelijktijdig ook nog eens sukkelde met mijn schouder en onderarm.
Er is er iemand oud aan worden 😉

Blij dat ik eindelijk terug helemaal in orde ben.
🙏
Daar is meer voor nodig dan 4 maanden rust mijn vriend.

Na een maand of 4 lijkt dat ik eindelijk van m'n achillespees ontsteking af ben. Gisteren voor de eerste keer voluit 5km gelopen en vandaag niets last.
Subiet hopelijk de laatste kine sessie.
Zeker omdat ik gelijktijdig ook nog eens sukkelde met mijn schouder en onderarm. Blij dat ik eindelijk terug helemaal in orde ben.
🙏
Zeg eens hoe ge dat gefixt hebt.

Ik heb ooit ook es ne ONS gehad.
Ze is ganse dag nog blijven plakken, en 's avonds weer blijven slapen.

Ondertussen bijna 17 jaar samen, 10 jaar getrouwd en 2 klein mannen mee.

Wanneer eindigt da eigenlijk zo ne ONS?

Lang dikke klant geweest. Jammere zaak. Laatste jaren eigenlijk geen desktops meer in huis gehad van hen omdat ik altijd een laptop van de klanten moest gebruiken.
Als ge een gelijkaardige klant als in uw frituur, is het niet moeilijk dat ze gaan stoppen.

Bekijk het zo dat ge zoveel daar gespendeerd hebt dat ze jaren zonder u verder konden

Ik vind de dubbele standaard wel wat schrijnend. Een vent die er op los poept wordt aanzien al een hele. Doet een vrouw dat is het een matras. Terwijl daar eigenlijk geen oordeel over geveld zou moeten worden.

If a key opens many locks it is a Master Key. If a lock is opened by many keys, it is a shitty lock!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan