TRUMP
Active member
well.... that's a scary postIk woon dichter dan je denkt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
well.... that's a scary postIk woon dichter dan je denkt

Dat ga je pas weten wanneer de dubbelaccount zijn eerste Thaise massage-ervaring deelt.Is Donald nu een conversatie met zijn dubbelaccount aan voeren?![]()
Da's zijn vrouw die eindelijk eens wil weten hoe dat zit met die massagesalons.Is Donald nu een conversatie met zijn dubbelaccount aan voeren?![]()
Benieuwd of ze al aangemeld is als aanwezige voor de BBQ.Da's zijn vrouw die eindelijk eens wil weten hoe dat zit met die massagesalons.

Jammer, heb hier altijd graag gepost maar dit is dan toch mijn laatste post in deze thread. Vaarwel.
Ik krijg inderdaad veel PB'en waarin ze oproepen om te blijven posten in die thread. Maar soms zegt een gebrek aan posts meer dan een overvloed aan posts. Dat antwoord ik dan ook. Trop is teveel. Teveel is trop.
Relativeren en plaatsen is een kunst. Zijn eigenlijk zaken waar ge niet teveel aandacht moet geven.Ik krijg inderdaad veel PB'en waarin ze oproepen om te blijven posten in die thread. Maar soms zegt een gebrek aan posts meer dan een overvloed aan posts. Dat antwoord ik dan ook. Trop is teveel. Teveel is trop.

)R4H idem, maar ik veronderstel dat mensen die plots verdwijnen daar hun redenen voor hebben (mits er geen accidenten zijn gebeurd). Als de moderatie of anderen al een waarom weten lijkt het mij straf dat dat hier wordt gedeeld, privacy en zo.iemand enig idee wat er met sheldon cooper is gebeurd?
die gaf zelf aan BG verslaafd te zijn, en is nu al 1 maand off the grid. vreemd toch.
Maar on a sidenote: eigenlijk best wel scary hé, hoeveel mensen hier al niet zouden zijn gestorven denk ik dan, zonder dat we het weten.
Stel je wordt morgen omver gemaaid door een camion, en komt niet meer online . Niemand die het zou weten.
zelfs de mods niet. (that's where their supremacy ends)
Topic is ook plots doodgebloed daardoor.Wat mij pas echt ongerust maakt. Beffer die al meer dan een maand geen post meer in het frituur topic gezet heeft.
Vraag die zich vervolgens opdringt: wordt dat dan best gewassen samen met de douche zwembroek of toch apartEuh niet wassen in de wasmachine? De mijne gaan toch direct de was in. Je gaat die toch de dag erop niet opnieuw gebruiken om je gezicht mee te wassen?

Een douchezwembroek ga je toch geen 2x gebruiken? Die gooi je in de vuilbak. Ze zeggen soms dat domme vragen niet bestaan, maar die kan toch wel tellen.Vraag die zich vervolgens opdringt: wordt dat dan best gewassen samen met de douche zwembroek of toch apart![]()
Dude uw douchezwembroek wordt toch mee gewassen terwijl je in de douche staat?Een douchezwembroek ga je toch geen 2x gebruiken? Die gooi je in de vuilbak. Ze zeggen soms dat domme vragen niet bestaan, maar die kan toch wel tellen.
Link werkt niet.Lees deze even door.