Overkammen!
![]()
Is dat O. Vercammen? Familie van Marcel Vercammen van STVV?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overkammen!
![]()
Is dat O. Vercammen? Familie van Marcel Vercammen van STVV?
Zeker met dat jommekeskapsel aan de horizon.Het probleem is natuurlijk dat die tandarts wéét dat ge gebrekkige mondhygiëne hebt, en mogelijk hebt ge daardoor eveneens een onfrisse adem.
Komt goed!
Nu drie weken niet geschoren, dus weer het dilemma doe ik het af of bijt ik eens een tijdje door om het te laten groeien. Maar geen zin om rond te lopen als Jommeke![]()
Eeeewa, als ze hier met mij lachen wil ik wel kunnen meelachen eh! Deze pagina is niet beschikbaar, phuhh.Zeker met dat jommekeskapsel aan de horizon.
Ja, we zitten met een wisserke!Eeeewa, als ze hier met mij lachen wil ik wel kunnen meelachen eh! Deze pagina is niet beschikbaar, phuhh.
Met wat droog je dan af als alles nat is?Voordeel van kakken in het bos is wel dat als het regent ge meteen vochtige blaadjes hebt voor in alle comfort uw gat aan af te vegen
Niet, ik ben graag vochtigMet wat droog je dan af als alles nat is?
Met droge humor.Met wat droog je dan af als alles nat is?
Dat zit je hier op de goeie plek!Met droge humor.
Welke temperatuur kan een brandblusser aan?Kind speelt ‘what beats’ online. Dus steen-schaar-papier, maar steeds andere onderwerpen. Heel leuk en heel creatief. Maaaaaar: een antwoord is ‘brandblusser’ dus vragen ze ‘wat kan een brandblusser verslaan’ en hij kiest ‘lava’. Goed, dat is zijn keuze. En dat spel zegt ‘nee, een brandblusser kan tegen de hitte’
Eh…
Als ik een brandblusser in de lava laat vallen gaat dat toch smelten?
Proficiat meer veel belangrijker, wanneer is het feest voor de BG-community?Gisteren ben ik getrouwd met de man die ik 13 jaar geleden via dit forum leerde kennen, @GemaneDude.![]()
@coldplayke Ik kom de foto's maken. I'll make you a special price.Proficiat meer veel belangrijker, wanneer is het feest voor de BG-community?
@coldplayke @Tomski kan misschien de catering verzorgen@coldplayke Ik kom de foto's maken. I'll make you a special price.
Ik denk ook aan een gezellig Pol&Actua-panel waar iedereen kan zien hoe gezellig het daar is.@coldplayke @Tomski kan misschien de catering verzorgen
@Wannez eventueel als er nog hopeloze vrouwen zijn (ik heb vernomen dat je van straat bent wanneer, maar ge hebt hier een reputatie hoog te houden)
@Str8_6 hebben we nodig om loos te gaan op die vrouwen die dan in een legging komen (of loos gaan op een bezemsteel met lycra rond)
@kay-gell om achteraf Coldplay te horen klagen over iemand die de wc heeft begaaid
En de rest natuurlijk. Gelieve naam en functie op het feest door te geven, zodat iedereen zijn rol kent.
Is dat inclusief breakout room waar je kan klagen over de moderatie die een bepaalde strekking voortrekt? Op de oneven uren "links wordt voorgetrokken", op de even uren "rechts wordt voorgetrokken".Ik denk ook aan een gezellig Pol&Actua-panel waar iedereen kan zien hoe gezellig het daar is.
Ik zou voorstellen het als parallelle sessies te organiseren, maar er zijn waarschijnlijk leden die beiden willen bijwonen.Is dat inclusief breakout room waar je kan klagen over de moderatie die een bepaalde strekking voortrekt? Op de oneven uren "links wordt voorgetrokken", op de even uren "rechts wordt voorgetrokken".
Is dat inclusief breakout room waar je kan klagen over de moderatie die een bepaalde strekking voortrekt? Op de oneven uren "links wordt voorgetrokken", op de even uren "rechts wordt voorgetrokken".
We noemen die breakout room dan gewoon de "echokamer". Ik ga de discussie dan wel modereren.Ik zou voorstellen het als parallelle sessies te organiseren, maar er zijn waarschijnlijk leden die beiden willen bijwonen.
Geen aparte kamertjes om te trekken graag. Noch links, noch rechts en zéker niet parallel.Is dat inclusief breakout room waar je kan klagen over de moderatie die een bepaalde strekking voortrekt? Op de oneven uren "links wordt voorgetrokken", op de even uren "rechts wordt voorgetrokken".