Als je de lopende kosten meetelt is dat verre van gratis.Langs de andere kant mag je als partner wel gratis, geen maandelijks premium-abonnement af te dokken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de lopende kosten meetelt is dat verre van gratis.Langs de andere kant mag je als partner wel gratis, geen maandelijks premium-abonnement af te dokken.
Ik mag niet echt klagen van de infrastructuur hier in Wallonië. En er komen er constant bij.. en veel snelladers ook.
Er wordt echt wel een inhaalbeweging gemaakt.. (en dat alles om de toeristen te verwelkomen, want er zijn nog niet veel Walen met een EV ;-) )
.Nee, er zijn grenzen...De échte linkiewinkies hebben een cut-out van Caroline Gennez staan.
Wij zijn toch voor volledig open grenzen?Nee, er zijn grenzen...
Dat lijkt me thans niet het beste idee.Wij zijn toch voor volledig open grenzen?

drijf het niet te ver kameraad.Dat lijkt me thans niet het beste idee.![]()
Als dat soort gedachtengoed het topic komt binnendrijven wordt het tijd voor een pushback.drijf het niet te ver kameraad.
Bron?Als dat soort gedachtengoed het topic komt binnendrijven wordt het tijd voor een pushback.
Die van de Nijl.Bron?
Perm ban +1Dat lijkt me thans niet het beste idee.![]()
Ik voelde een rilling en wist dat ik (inclusief banhamer) geroepen werd.Perm ban +1
Wil ik gerust doen, maar weet je zeker dat je hier weg wil?Perm ban +1
das geen goeie bron.Die van de Nijl.
Sorry, ik weet dat uw voorkeur daar ligt maar de bron van de Heulebeek vind ik echt te weinig om mijn argumenten kracht bij te zetten.das geen goeie bron.
tutut. Eigen bron eerst. We hebben hier al nijlpaarden eerst. Hoog tijd dat die ompaarding stopt.Sorry, ik weet dat uw voorkeur daar ligt maar de bron van de Heulebeek vind ik echt te weinig om mijn argumenten kracht bij te zetten.
Daar steek ik een stokstaartje voor!tutut. Eigen bron eerst. We hebben hier al nijlpaarden eerst. Hoog tijd dat die ompaarding stopt.
Als die met teveel zijn gaan ze weer onze katten en honden opeten. Ward Vergote heeft het me vorige week nog verteld hoeveel problemen daar wel niet mee zijn.Daar steek ik een stokstaartje voor!
Mijn uitnodiging is precies kwijtgeraakt bij bpost.Taco’s met zelfgemaakte guacamole, chipotlemayo, zure room, ajuin, tomaat en iberico ribfingers (sous vide gegaard gekocht in Hanos). Holy shit, hemels!
Damn you, BPost! En wij maar wachten om te beginnen eten.Mijn uitnodiging is precies kwijtgeraakt bij bpost.
Mijn uitnodiging is precies kwijtgeraakt bij bpost.