Het grote slowchat topic

iemand enig idee wat er met sheldon cooper is gebeurd? :baard:

die gaf zelf aan BG verslaafd te zijn, en is nu al 1 maand off the grid. vreemd toch.

Maar on a sidenote: eigenlijk best wel scary hé, hoeveel mensen hier al niet zouden zijn gestorven denk ik dan, zonder dat we het weten.
Stel je wordt morgen omver gemaaid door een camion, en komt niet meer online . Niemand die het zou weten.
zelfs de mods niet. (that's where their supremacy ends 🎃 )

iemand enig idee wat er met sheldon cooper is gebeurd? :baard:

die gaf zelf aan BG verslaafd te zijn, en is nu al 1 maand off the grid. vreemd toch.

Maar on a sidenote: eigenlijk best wel scary hé, hoeveel mensen hier al niet zouden zijn gestorven denk ik dan, zonder dat we het weten.
Stel je wordt morgen omver gemaaid door een camion, en komt niet meer online . Niemand die het zou weten.
zelfs de mods niet. (that's where their supremacy ends 🎃 )
R4H idem, maar ik veronderstel dat mensen die plots verdwijnen daar hun redenen voor hebben (mits er geen accidenten zijn gebeurd). Als de moderatie of anderen al een waarom weten lijkt het mij straf dat dat hier wordt gedeeld, privacy en zo.

Vraag die zich vervolgens opdringt: wordt dat dan best gewassen samen met de douche zwembroek of toch apart 🤔
Een douchezwembroek ga je toch geen 2x gebruiken? Die gooi je in de vuilbak. Ze zeggen soms dat domme vragen niet bestaan, maar die kan toch wel tellen.

Een douchezwembroek ga je toch geen 2x gebruiken? Die gooi je in de vuilbak. Ze zeggen soms dat domme vragen niet bestaan, maar die kan toch wel tellen.
Dude uw douchezwembroek wordt toch mee gewassen terwijl je in de douche staat?

Als er nu 1 kledingstuk is dat herbruikbaar is, is het dat toch.

Jaja dat trekt de aandacht wel natuurlijk. Al had ik dat nog liever gelezen 30 jaar geleden. Al zal ze toen wel niet aan die 750k geraakt zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan