Het grote slowchat topic

Preventieadviseur. Nuja niet iets waar ik echt veel interesse in heb, maar met de toekomstige hervorming van de politie is ieder extra attest een voordeel.
👍

Wat ik trouwens doe in zo een gevallen, is nog een mailtje sturen met "excuses" als titel en dan genre: "Ik ben bij het nalezen wat onzorgvuldig geweest merk ik, waarbij uw naam niet bepaald vleiend overkwam in mijn vorige mail. Waarvoor mijn oprechte excuses!"

👍

Wat ik trouwens doe in zo een gevallen, is nog een mailtje sturen met "excuses" als titel en dan genre: "Ik ben bij het nalezen wat onzorgvuldig geweest merk ik, waarbij uw naam niet bepaald vleiend overkwam in mijn vorige mail. Waarvoor mijn oprechte excuses!"
Haha wel top geformuleerd. 👌
Copy paste incoming.

heb hier nog een non-smartphone
en een smartphone liggen.

beiden wel geen hol meer waard, maar weet iemand of ik die gewoon mag afgeven in de telenet of orange winkel?
kwestie dat ze daar misschien nog metalen of nikkel uit kunnen recycleren?

Die #@!#%! Outlook mail. Honderden spam mails op een dag. En hoe meer ik ze als spam aanvink hoe meer er van dezelfde binnen komen.

Oplossing volgens Outlook: bij instellingen van ongewenste post aanvinken dat je enkel wil mail ontvangen van de lijst goedgekeurde adressen.
Resultaat: mails van de goedgekeurde adressen komen in spam terecht en diezelfde 100 kutmails vol spam blijven binnen komen in de inbox.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je in 2023 niet gewoon een afzender kan aanduiden als spam en dat die mails dan in dat mapje komen? Dat werkte zelfs beter eind jaren 90 dan nu.

Aja en je moet ze ook blijven markeren als spam zodat Outlook kan leren dat die afzenders spam zijn. Moest ik op dat tempo leren dan kon ik nog niet eens het BUsO aan.
Allemaal karma om je niet aangerekende boodschappen in de Colruyt jongeuh!

Allemaal karma om je niet aangerekende boodschappen in de Colruyt jongeuh!
Trouwens nu ik erover nadenk. Colruyt kost me nogal emailadressen.

Karma voor mijn niet aangerekende boodschappen en al 3 nieuwe mailadressen moeten aanmaken omdat ik mijn ongenoegen geuit heb over hun collect & go.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan