Str8_6
Well-known member
Preventieadviseur. Nuja niet iets waar ik echt veel interesse in heb, maar met de toekomstige hervorming van de politie is ieder extra attest een voordeel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preventieadviseur. Nuja niet iets waar ik echt veel interesse in heb, maar met de toekomstige hervorming van de politie is ieder extra attest een voordeel.

Haha wel top geformuleerd.
Wat ik trouwens doe in zo een gevallen, is nog een mailtje sturen met "excuses" als titel en dan genre: "Ik ben bij het nalezen wat onzorgvuldig geweest merk ik, waarbij uw naam niet bepaald vleiend overkwam in mijn vorige mail. Waarvoor mijn oprechte excuses!"

Excel wordt met 1 L geschreven.
Sinds wanneer werken jullie samen?Haha wel top geformuleerd.
Copy paste incoming.

Oooooh, ga je mij nadoen?Haha wel top geformuleerd.
Copy paste incoming.

Aan het preventieve kan je nog wel wat werken.Goed dat ik die cursus volg. Ik weet waar ik terecht kan bij de interne dienst voor psychologische hulp.
Eigenlijk is het inderdaad totaal niks voor mij.Aan het preventieve kan je nog wel wat werken.
Heeft u vrouw u nu een elleboogstoot verkocht om dit publiek te zeggen?Eigenlijk is het inderdaad totaal niks voor mij.

Allemaal karma om je niet aangerekende boodschappen in de Colruyt jongeuh!Die #@!#%! Outlook mail. Honderden spam mails op een dag. En hoe meer ik ze als spam aanvink hoe meer er van dezelfde binnen komen.
Oplossing volgens Outlook: bij instellingen van ongewenste post aanvinken dat je enkel wil mail ontvangen van de lijst goedgekeurde adressen.
Resultaat: mails van de goedgekeurde adressen komen in spam terecht en diezelfde 100 kutmails vol spam blijven binnen komen in de inbox.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je in 2023 niet gewoon een afzender kan aanduiden als spam en dat die mails dan in dat mapje komen? Dat werkte zelfs beter eind jaren 90 dan nu.
Aja en je moet ze ook blijven markeren als spam zodat Outlook kan leren dat die afzenders spam zijn. Moest ik op dat tempo leren dan kon ik nog niet eens het BUsO aan.
Ik maak wel een nieuw mailadres aan want morgen doe ik weer boodschappen/diefstal.Allemaal karma om je niet aangerekende boodschappen in de Colruyt jongeuh!
Trouwens nu ik erover nadenk. Colruyt kost me nogal emailadressen.Allemaal karma om je niet aangerekende boodschappen in de Colruyt jongeuh!
Mwoa seg eej!Niemand die al aflevering daarvan heeft gezien, krijgt "happy thoughts".![]()
En met een tattoo van @recipe4hate zeker?Als ge een heel knappe man met lange baard ziet, that's me. (Psycholoog zegt dat ik wat aan m'n zelfbeeld moet werken)
Inderdaad. Maar die ga je niet vanop afstand kunnen zien jammer genoeg.En met een tattoo van @recipe4hate zeker?
Nou ik heb net nog mijn lippen gestift en haren geborsteld.Inderdaad. Maar die ga je niet vanop afstand kunnen zien jammer genoeg.
Het zal niets worden vrees ikNou ik heb net nog mijn lippen gestift en haren geborsteld.
Ik ben er klaar voor!

Ah jammer, ben nu in de depot en spring direct op mijn fiets.