Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het is zwaar. Maar goed ik kan niet bij de pakken blijven zitten.ik vind zoiets wel een gewichtige zaak: als zo'n levering begint aan te slepen, weegt dat op den duur wel door op het gemoed.
Mijne chrysostomos daar nog gevierd
Waar hebben jullie dan op school gezeten?Onze Don Bosco idem![]()
Ik was toen ook metalhead/rocker/punkerWaar hebben jullie dan op school gezeten?
Zelf maar 2 keer ooit in het Karrewiel geweest, als rocker vond ik mezelf te cool om daar gezien te worden ofzo
Heb 3 jaar rondgelopen in het IKSO en 2 jaar TISJ in BilzenIk was toen ook metalhead/rocker/punker
4 jaar Heilig Graf in Bilzen, 2 jaar IKSO Hoeselt.
Ben van 82, we zullen elkaar juist gemist hebbenKarrewiel ook niet super vaak geweest.
Zelf de volle 6 jaar ik de TiSJ gezeten en de vrouw 6 jaar in het Heilig Graf. Dus misschien nog schoolgenoten geweest? Ik ben van '88.
Het zal wel een zware last van uw schouders zijn eens het eindelijk geleverd is.Ja, het is zwaar. Maar goed ik kan niet bij de pakken blijven zitten.
Integendeel!Het zal wel een zware last van uw schouders zijn eens het eindelijk geleverd is.
Het gebrag mag nu wel stoppen.Mijne poolhouse is ne "pool"house geworden
Pompen! Infiltratie krijgt het ni meer verwerkt.
Was het niet humble genoeg? Excuus!Het gebrag mag nu wel stoppen.
Hier wel ‘88. Misschien dat ik uw vrouw kenKarrewiel ook niet super vaak geweest.
Zelf de volle 6 jaar in de TiSJ gezeten en de vrouw 6 jaar in het Heilig Graf. Dus misschien nog schoolgenoten geweest? Ik ben van '88.

Die is van '90. Dus zou zomaar kunnen. Een kameraad heeft waarschijnlijk wel in uw jaar gezeten. Zal u de naam pm'en.Hier wel ‘88. Misschien dat ik uw vrouw ken![]()
Allez, nu hebde dus een echte inifinity poolhouse dan?Mijne poolhouse is ne "pool"house geworden
Mooie geile meisjes in je buurt @makila . Check in de app.Iemand heeft mijn gegevens doorgegeven aan adultcrush.com (en neen ik was het zelf niet)
Ik word echt gespamd dat het niet meer mooi is.
Dus een binnenzwembad wilt ge zeggenMijne poolhouse is ne "pool"house geworden
Maar ge vindt dus wel dat het naar zak smaakt... en bijgevolg hebt ge dus ook al zak geproefd?Koriander. Dat gaat echt niet.
Wanneer ik 1 mini stukje proef, is mijn maaltijd naar de zak (ik vermeed de uitspraak “om zeep”, want ik vind dat echt niet naar zeep smaken) en proef ik dat uren erna nog.

Hier is maar 1 antwoord op:Maar ge vindt dus wel dat het naar zak smaakt... en bijgevolg hebt ge dus ook al zak geproefd?![]()