Bakkes!!Ze hebben precies wa te ver gesneden met uw blinde darm en ook uw chill orgaan geraakt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bakkes!!Ze hebben precies wa te ver gesneden met uw blinde darm en ook uw chill orgaan geraakt![]()
Sorry gast maar spaghetti is echt wel op vrijdag en niet op woensdag.Allez komaan.
Het zijn nog de zorgeloze jaren '90. Je bent zes of zeven jaar oud. Het is eind november, begin december. Woensdagmiddag. Het is al vroeg donker en de regen tikt zachtjes tegen de ramen. Binnen is het lekker warm en knus. Moeder maakt spaghetti. Op TV2 -Ketnet, wadisda? is net het Disneyfestival met Darkwing Duck en een oud filmpje van Goofy geweest. Johan en Koko doen iets geks. Straks is het tijd voor Interflix, maar eerst iets anders. Het beeld gaat over en de magie begint...
Kippenvel. Zelfs na (meer dan) 30 jaar. Wim Opbrouck is een rasacteur, maar er is maar één echte Sint; Jan Decleir.
Ook grootgebracht, en ik zet de traditie verder, met woensdag= spaghettidag.Sorry gast maar spaghetti is echt wel op vrijdag en niet op woensdag.
Woensdag is aldi pizza dag!
Heiligschennis zeg ik u. Vrijdag spaghettidag en dan de restjes van slierten en saus samen in een kom doen om dat op zaterdag op te eten.Ook grootgebracht, en ik zet de traditie verder, met woensdag= spaghettidag.
Sorry gast maar spaghetti is echt wel op vrijdag en niet op woensdag.
Woensdag is aldi pizza dag!
Hier was dat altijd ook donderdag spaghetti.Ook grootgebracht, en ik zet de traditie verder, met woensdag= spaghettidag.
WatskebeurtBye Myllana![]()
Geen idee maar ik zag dat ze nu "Deleted member 3056" is.Watskebeurt
Jammer. Ik heb meermaals een glimlach gekregen van haar posts.Geen idee maar ik zag dat ze nu "Deleted member 3056" is.
Ik maak vandaag spaghetti (all assassina).Hier was dat altijd ook donderdag spaghetti.
Het zal ook wel zijn charmes hebben…
Er zijn ook oude quizzen!Er is een nieuwe quiz! https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-november.39/
Spullen kwijtspelen is toch eerder "mannelijk"? Waarbij de vrouw dan 2 seconden zoekt en het gelijk vindt?![]()
KIJK. Astronaut laat zak vliegen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
Wie al eens graag de blik op de ruimte richt, heeft een merkwaardig nieuw object om te volgen: een witte zak die een astronaut onlangs heeft verloren tijdens een ruimtewandeling aan het ISS. Wie weet waar te kijken, kan de gereedschapstas zelfs met een verrekijker spotten.www.hln.be
Astronauten laten zak vallen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
NASA-astronauten Jasmin Moghbeli (testpilote) en Loral O’Hara (ingenieur) maakten op 1 november een zeldzame volledig vrouwelijke ruimtewandeling buiten aan het Internationaal Ruimtestation ISS
Zeg het niet te gouw, het is weer een vr..![]()