De uitnodiging is voor vrijdag, bedankt voor de (w)aarschuwing.Dat is gewoon mijne 3-dagen-geconstipeerde stoelgang die we in een potteke steken.
Gij zijt dat toch niet aan het eten hoop ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De uitnodiging is voor vrijdag, bedankt voor de (w)aarschuwing.Dat is gewoon mijne 3-dagen-geconstipeerde stoelgang die we in een potteke steken.
Gij zijt dat toch niet aan het eten hoop ik.
Graag, ze hebben dat nog nodig voor testen enzo.De uitnodiging is voor vrijdag, bedankt voor de (w)aarschuwing.
Bwa, dat kan bij iedereen liggen. De vraag is of je ze ook kan opheffen.Nah, ik heb er al liggen van 64 kg hoor.
Dát was een humblebrag.
Ja, ik had hier op BG gelezen dat een of ander mottig ding in je woonkamer een "conversation starter" is.Bwa, dat kan bij iedereen liggen. De vraag is of je ze ook kan opheffen.
Deed ik bij Mr S ook, is om zeker te zijn dat je blijft waar je bent.Oh die is toppie ok. Maar mijn vrouw komt dus ELKE dag op bezoek hé!!!!!!!
Kom kom, geef gewoon toe dat je wou weten wanneer je de levensverzekering kon cashen.Deed ik bij Mr S ook, is om zeker te zijn dat je blijft waar je bent.
Dat is gewoon een kwestie van mijn telefoon opladen met het verkeerde stopcontact.Kom kom, geef gewoon toe dat je wou weten wanneer je de levensverzekering kon cashen.
Lightning ipv USB-C?Dat is gewoon een kwestie van mijn telefoon opladen met het verkeerde stopcontact.
Lightning ipv USB-C?
Amai zeg, zelden zulk sluitend bewijs gezien.1e werkdag in m'n nieuwe job vandaag. Super toffe collega's, heel leuke sfeer en het werk lijkt echt wel iets dat me heel goed gaat liggen.
En daarbovenop 2 likes gekregen van "BV's" op een reactie van mij op facebook...
Bekijk bijlage 24522
Je bent dan ook agent he.Amai zeg, zelden zulk sluitend bewijs gezien.
Lightning ipv USB-C?
Ik heb in geen jaren een wekker gezet.@Mulan ik vraag het mij al een tijdje af, altijd (bewust) zo vroeg uit de veren?of gewoon een slechte slaper?

In Thailand momenteel!Over krokante sokken gesproken, waar zit kay gell eigenlijk?

Ge moogt daar dus ook niet op drinken hè!Ik ben eindelijk goed en wel thuis van gisteren. Toch wel 1 van de meer pittige ziekenhuisbezoekjes die ik al gehad heb, met 7 dagen ziekenhuis waarvan 5 met hoge koorts (steeds boven 39 soms boven 40).
Nu nog 2 weken revalideren volgens de dokter, maar ik denk toch dat het zo lang niet zal duren.
Voorlopig nog op tramadol.
Voordeel: 0 pijn en goed slapen.Nadeel: Ik moet mijn films elke 20min terugdraaien omdat ik het niet meer snap of in slaap ben gevallen.
Lap, terug in het ziekenhuis met emotioneel trauma.Ge moogt daar dus ook niet op drinken hè!
Gefeliciteerd! *Geef een virtuele "1 week nuchter" badge.*
@Squidward heeft bij deze uw mannenkaart ingetrokken. Zij eet die dingen als snoepjes zonder in slaap te vallen.Ik ben eindelijk goed en wel thuis van gisteren. Toch wel 1 van de meer pittige ziekenhuisbezoekjes die ik al gehad heb, met 7 dagen ziekenhuis waarvan 5 met hoge koorts (steeds boven 39 soms boven 40).
Nu nog 2 weken revalideren volgens de dokter, maar ik denk toch dat het zo lang niet zal duren.
Voorlopig nog op tramadol.
Voordeel: 0 pijn en goed slapen.Nadeel: Ik moet mijn films elke 20min terugdraaien omdat ik het niet meer snap of in slaap ben gevallen.
Myeah ik ben toch blij dat ik een nog ietwat normale reactie op opium heb@Squidward heeft bij deze uw mannenkaart ingetrokken. Zij eet die dingen als snoepjes zonder in slaap te vallen.
.Ze hebben precies wa te ver gesneden met uw blinde darm en ook uw chill orgaan geraaktDat verandert toch 0,0 aan wat ik zeg?
Gij beschrijft wat jeugd- en vooral tv-nostalgie. Heel mooi, maar staat los van mijn punt.