Het grote slowchat topic

Lightning ipv USB-C?
200w.gif

@Mulan ik vraag het mij al een tijdje af, altijd (bewust) zo vroeg uit de veren? :p of gewoon een slechte slaper?
Ik heb in geen jaren een wekker gezet. 😬
Eerst was het de zwangerschapsslapeloosheid, dan meer dan 2j de dochter die ons meermaals per nacht wakker maakte, vannacht was het toevallig de hond,...
Maar altijd al een ochtendmens geweest èn de laatste jaren gewoon slaapproblemen.

Over krokante sokken gesproken, waar zit kay gell eigenlijk?
In Thailand momenteel!
Maar heeft ons dus echt verlaten. 😞
Ik ben eindelijk goed en wel thuis van gisteren. Toch wel 1 van de meer pittige ziekenhuisbezoekjes die ik al gehad heb, met 7 dagen ziekenhuis waarvan 5 met hoge koorts (steeds boven 39 soms boven 40).
Nu nog 2 weken revalideren volgens de dokter, maar ik denk toch dat het zo lang niet zal duren.
Voorlopig nog op tramadol.
Voordeel: 0 pijn en goed slapen.​
Nadeel: Ik moet mijn films elke 20min terugdraaien omdat ik het niet meer snap of in slaap ben gevallen :angry:.​
Ge moogt daar dus ook niet op drinken hè!
Gefeliciteerd! *Geef een virtuele "1 week nuchter" badge.*

Ik ben eindelijk goed en wel thuis van gisteren. Toch wel 1 van de meer pittige ziekenhuisbezoekjes die ik al gehad heb, met 7 dagen ziekenhuis waarvan 5 met hoge koorts (steeds boven 39 soms boven 40).
Nu nog 2 weken revalideren volgens de dokter, maar ik denk toch dat het zo lang niet zal duren.
Voorlopig nog op tramadol.
Voordeel: 0 pijn en goed slapen.​
Nadeel: Ik moet mijn films elke 20min terugdraaien omdat ik het niet meer snap of in slaap ben gevallen :angry:.​
@Squidward heeft bij deze uw mannenkaart ingetrokken. Zij eet die dingen als snoepjes zonder in slaap te vallen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan