Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot de 12e dan. Euh...13e.Boer let op uw ganzen, ik mag terug rijden!![]()
Neenee ik heb m’n les geleerd en ben voorbeeldigTot de 12e dan. Euh...13e.
(in het verkeer).Waarom waart ge uw rijbewijs eigenlijk kwijt?Neenee ik heb m’n les geleerd en ben voorbeeldig(in het verkeer).
Gepest door de politie. Ambras met de wijlkagent, zo'n zakenWaarom waart ge uw rijbewijs eigenlijk kwijt?

Zat @Wannez op de wijkagent zijn vrouw?Gepest door de politie. Ambras met de wijlkagent, zo'n zaken![]()
Ik heb gehoord dat @Str8_6 het backstabben eindelijk beu was, en een pest-campagne heeft laten opzetten via zijn collegas (we weten allemaal dat de polies in BE een verschrikkelijk corrupte bende is hé).
Deelt het ganse korps één vrouw??Ik heb horen zeggen dat @Wannez op het ganse korps hun vrouw gezeten heeft
Hij kon ook gewoon wegstappen he. Net als @Str8_6 maar logica is niet altijd hun beste vriend...ja, dat kan niet anders, een corrupten boel daar. Jammer voor @Wannez wel, naar het schijnt zit die de laatste tijd gewoon wat in zijn auto te chillen met muziek en open ramen. En daar wordt hij dan nog lastiggevallen door oudere vrouwen met een hond. Erg jammer, hij mocht al niet meer met de auto rijden en dan pesten ze hem nog zo.

PersoneelstekortDeelt het ganse korps één vrouw??
Is dat echt uw eerste prioriteit thuis?dakwerker is hier rap gepasseerd in zijn bouwverlof ... da vind ik nu es sympathiek zenne!
mijn aanvoer van de balansventilatie is verplaatst, ik kan beginnen werken om de zolder om te vormen tot master bedroom.![]()
Te laag gevlogenWaarom waart ge uw rijbewijs eigenlijk kwijt?

Te laag gevlogen![]()
Wat dan weer een aftrek-surplus als resultaat geeft.Of aantrektekort![]()
![]()
Krijg de krul van Amazon waar je specifiek kan aangeven ‘toon ook niet stock’ waardoor je zou denken ‘ik vink dat niet aan dus zie enkel wat wel voorradig is’ en honderden resultaten staan op ‘tijdelijk niet op voorraad’.