Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben gewoon in hun gegevens staan dat ge op BG zit he (en ik wil anders wel nog een paar keer op vakantie hoorNieuwsbrieven, sowieso al een pest, maar soms is het toch heel absurd.
Airbnb: hey je hebt net een reis geboekt, misschien heb je nog wel extra vakantiegeld en verlofdagen want hier zijn nog accommodaties die je misschien diezelfde maand wil bezoeken.
Meubelzaak: hey, je hebt net een zetel bij ons gekocht, misschien heb je een kasteel want hier zijn nog zevenentwintig zetels in de aanbieding.
)Verdorie, een seconde te laat met mijn (en uw) stom mopjeJe moet ze dan ook niet vertellen dat je een BG'er bent he.
Confirm! zeker in mijn puberteit, ik werd er zelf onwennig van omdat iedereen mijn schoonheid intimiderend vond. Vandaar ook meer op mijn eentje was en ik redelijk laat was met alles. Te knap zijn heeft ook zijn nadelen.Je hebt mensen die er soms zo goed uitzien dat het intimiderend overkomt.
@kay-gell heeft humor, leg er u bij neer, als ge hem tegenkomt is de kans groter dat gij u voor zijn voeten werpt.Ik heb dat dan weer met humor. Geen humor, dan mag het zelfs nog de goddelijke @kay-gell zijn die zich aan mijn voeten zou werpen: "Nee bedankt!".
Gelukkig ben je ook bescheiden!Confirm! zeker in mijn puberteit, ik werd er zelf onwennig van omdat iedereen mijn schoonheid intimiderend vond. Vandaar ook meer op mijn eentje was en ik redelijk laat was met alles. Te knap zijn heeft ook zijn nadelen.

Ik spreek je niet tegen voorlopig!@kay-gell heeft humor, leg er u bij neer, als ge hem tegenkomt is de kans groter dat gij u voor zijn voeten werpt.
Ik wou al niet beginnen over mijn geweldige persoonlijkheid, maar maar deze: Confirm againGelukkig ben je ook bescheiden!![]()
Best eentje met een legging onder gezien de temperatuur als er buitenactiviteiten aan te pas komen...Ja, maar welk kleedje dan....
Wie is die Tommy die u zijn kapotte broeken verkoopt? Ik zou dan toch niet durven, mijn kleren die zo versleten door verkopen.Echt he, ik heb 3 jeansbroeken van Tommy waar de naden gewoon van scheuren. En de binnenzakken ook. Ik kan rechts enkel nog een gsm steken. Sleutels of zo vallen er direct door. Dingen zijn met moeite een jaar oud.
Daarom dat ik mijn vrouw niet laat meelezen, ze moest maar eens op ideeën komen.Best eentje met een legging onder gezien de temperatuur als er buitenactiviteiten aan te pas komen...
En em dan zien rondlopen in een strak koersbroekje en een voorliefde hebben met vrouwen zonder vormen?
FTFYOf voor zijne kegeltje...
T'is maar hoe ge het beziet![]()
Aftrekken is plezant dus dopje er af!
Zijt gij nu op het forum aan het aankondigen dat ge met uw ochtendrukske gaat beginnen?Allez voorhuid, we zullen maar es aan onzen dag beginnen.