Het grote slowchat topic

Nieuwsbrieven, sowieso al een pest, maar soms is het toch heel absurd.
Airbnb: hey je hebt net een reis geboekt, misschien heb je nog wel extra vakantiegeld en verlofdagen want hier zijn nog accommodaties die je misschien diezelfde maand wil bezoeken.
Meubelzaak: hey, je hebt net een zetel bij ons gekocht, misschien heb je een kasteel want hier zijn nog zevenentwintig zetels in de aanbieding.
Ze hebben gewoon in hun gegevens staan dat ge op BG zit he (en ik wil anders wel nog een paar keer op vakantie hoor 🙃 )

Je hebt mensen die er soms zo goed uitzien dat het intimiderend overkomt.
Confirm! zeker in mijn puberteit, ik werd er zelf onwennig van omdat iedereen mijn schoonheid intimiderend vond. Vandaar ook meer op mijn eentje was en ik redelijk laat was met alles. Te knap zijn heeft ook zijn nadelen.
Ik heb dat dan weer met humor. Geen humor, dan mag het zelfs nog de goddelijke @kay-gell zijn die zich aan mijn voeten zou werpen: "Nee bedankt!".
@kay-gell heeft humor, leg er u bij neer, als ge hem tegenkomt is de kans groter dat gij u voor zijn voeten werpt.

Confirm! zeker in mijn puberteit, ik werd er zelf onwennig van omdat iedereen mijn schoonheid intimiderend vond. Vandaar ook meer op mijn eentje was en ik redelijk laat was met alles. Te knap zijn heeft ook zijn nadelen.
Gelukkig ben je ook bescheiden! 😏
@kay-gell heeft humor, leg er u bij neer, als ge hem tegenkomt is de kans groter dat gij u voor zijn voeten werpt.
Ik spreek je niet tegen voorlopig!

Echt he, ik heb 3 jeansbroeken van Tommy waar de naden gewoon van scheuren. En de binnenzakken ook. Ik kan rechts enkel nog een gsm steken. Sleutels of zo vallen er direct door. Dingen zijn met moeite een jaar oud.
Wie is die Tommy die u zijn kapotte broeken verkoopt? Ik zou dan toch niet durven, mijn kleren die zo versleten door verkopen.

Misschien voor uzelf ook wat knippen in de frituuruitgaven, dan kunt ge misschien een nieuwe broek kopen in de winkel en niet tweedehands.

Of als ik bij u op vakantie kom, moet ik dan misschien beter in broeken betalen, ge gaat daar meer aan hebben.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan