Het grote slowchat topic

Ik zei dat ik er bijna zou vanuit gaan dat hij ongelukkig is, omdat hij zo hard van 0 naar 100 is gegaan op zijn social media (net zoals ik zei dat ik content ben dat hij zich amuseert want het lijkt wel alsof het een heel harde breakup was voor hem). Tuurlijk weet niemand behalve de persoon zelf hoe het echt zit en het doet er uiteindelijk ook niet echt toe, maar het is toch niet raar om te denken dat er een achterliggende reden is als iemand zo plots zo'n veranderingen maakt in z'n leven en dat ook overal zeer opvallend tentoonstelt? Zijn die statements trouwens zo ongefundeerd? Precies of mensen die persé hun omgeving willen overtuigen van hun prachtig (nieuw) leven zich niet altijd persé zo goed voelen als ze eruit zien zo'n nieuw concept is.

Het gaat niet enkel om naar dat festival gaan, het gaat ook over de context van plots naar 7 festivals te gaan en er telkens een resem instagram stories en posts bij te maken. Is die kerel gewoon blij met zijn nieuwe vrijheid, kan goed zijn! Wilt hij aan z'n ex en haar omgeving tonen dat hij haar niet nodig heeft en blij is zonder haar, kan ook goed zijn. Is hij diep ongelukkig en wilt hij dat wegsteken, kan ook goed zijn. Het is niet fout om te speculeren wat mensen drijft om zoiets te doen, het is duidelijk iets dat veel mensen die een breuk meemaken doen en dat valt ons (hun omgeving) op dus wij praten erover. Precies of wij eisen een status raport van die mensen hun gelukspercentage of dat we er 's nachts van wakker liggen.

Oh nee, mensen in een samenleving zijn geïnteresseerd in andere mensen in een samenleving en hoe zij zich gedragen en wat dat kan betekenen, amai hoe durven ze. Blablabla gezaag van Lint idd, volg misschien je eigen advies op.
TL;DR

@Wannez hoe lang zijn de auto's nu opritversiering?
het is hartverwarmend hoeveel chauffeurs spontaan aanbieden om te helpen met m’n verplaatsingen 😌 En ik moet geen rekening houden met hoeveel ik drink want ik moet per definitie niet rijden 👌
Ik zou nog beginnen twijfelen of ik mn rijbewijs wel terug ga ophalen 🤓

En dan? Ik kan ook beweren dat @Str8_6 in mijn tuin in zijne blote flieter staat, zonder vaststelling door een bevoegde heeft dit geen enkele waarde. Anders zou je ten alle tijde meldingen kunnen doen met als enige doel een ander te pesten.

Aangezien dat voor een fileprobleem zou zorgen van geile vrouwen vrees ik dat het wel uiteindelijk door een bevoegd persoon zou vastgesteld worden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan