Het grote slowchat topic

ja, dat kan niet anders, een corrupten boel daar. Jammer voor @Wannez wel, naar het schijnt zit die de laatste tijd gewoon wat in zijn auto te chillen met muziek en open ramen. En daar wordt hij dan nog lastiggevallen door oudere vrouwen met een hond. Erg jammer, hij mocht al niet meer met de auto rijden en dan pesten ze hem nog zo.

Ik heb gehoord dat @Str8_6 het backstabben eindelijk beu was, en een pest-campagne heeft laten opzetten via zijn collegas (we weten allemaal dat de polies in BE een verschrikkelijk corrupte bende is hé).

Waarom denk je dat hij meer geen rijbewijs heeft dan wel? Omdat wij niets moeten kunnen bewijzen en hem er gewoon kunnen bijlappen. Het is maar zo dat ik hem uit de klauwen van @Mulan kan houden.
Wacht maar tot die Trump bbq. De speciale eenheden zijn zich al aan het voorbereiden.

Laatst bewerkt:
ja, dat kan niet anders, een corrupten boel daar. Jammer voor @Wannez wel, naar het schijnt zit die de laatste tijd gewoon wat in zijn auto te chillen met muziek en open ramen. En daar wordt hij dan nog lastiggevallen door oudere vrouwen met een hond. Erg jammer, hij mocht al niet meer met de auto rijden en dan pesten ze hem nog zo.
Hij kon ook gewoon wegstappen he. Net als @Str8_6 maar logica is niet altijd hun beste vriend... 😈

dakwerker is hier rap gepasseerd in zijn bouwverlof ... da vind ik nu es sympathiek zenne!

mijn aanvoer van de balansventilatie is verplaatst, ik kan beginnen werken om de zolder om te vormen tot master bedroom. :love:
Is dat echt uw eerste prioriteit thuis?

Moet ge geen stukje aanleggen zodat ik er mijn caravan op kan zetten met rechtstreekse toegang tot elektriciteit en water?

Alsook op Google maps de locatie markeren met Pardal het is hier te doen?

En als dat gedaan is kunt ge aan uw master bedroom beginnen zodat wij nog kunnen slapen moest het stormen of hagelbollen regenen of als ik die 4 kinderen moe ben en op mijn gemak wil slapen.

Te laag gevlogen :unsure:
giphy.gif

Krijg de krul van Amazon waar je specifiek kan aangeven ‘toon ook niet stock’ waardoor je zou denken ‘ik vink dat niet aan dus zie enkel wat wel voorradig is’ en honderden resultaten staan op ‘tijdelijk niet op voorraad’.

Altijd gevaarlijk om op internet "toon stok" aan te duiden

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan