Het grote slowchat topic

Net Possessor gezien, nooit gedacht dat er hier verschillende zouden zijn die mij doen twijfelen over het fictiegedeelte van de film.

Als klein manneke uren naar het schaamhaar onder te tetten van uw bomma staren. Nee... dat maakt het niet beter. Of dat moet een traditie zijn in uw contreien. En in dat geval moet ik er misschien maar niet te dicht in de buurt komen.
Ge moet alles eens gezien of gedaan hebben.

Tja, er stond specifiek stoofvlees op het menu, ik lust dat ècht niet.
ik wou in deze post een officieel en duidelijk standpunt innemen en hierbij op mijn erewoord verklaren dat een date met @Mulan NOOIT maar dan ook NOOIT zal plaatsvinden. Het kind en zware boezem zou ik misschien in een vlaag van wanhoop nog erbij gepakt hebben, maar geen stoofvlees mogen: sorry, totale afknapper. dat is mijn heilige graal van voedsel.

ik wou in deze post een officieel en duidelijk standpunt innemen en hierbij op mijn erewoord verklaren dat een date met @Mulan NOOIT maar dan ook NOOIT zal plaatsvinden. Het kind en zware boezem zou ik misschien in een vlaag van wanhoop nog erbij gepakt hebben, maar geen stoofvlees mogen: sorry, totale afknapper. dat is mijn heilige graal van voedsel.
Hey there ... ik lust stoofvlees 😏

Natuurlijk, ik maak zoveel je wil. Met verse frietjes erbij?
1640524729799.jpeg

Ik vind het net handiger dat mijn partner dat niet eet, meer stoofvlees voor mij!

Frietkot waar Mulan gaat, heeft heel lekker stoofvlees.
Én ze sabbelt graag op grizzly's, aka grote behaarde beren.

Allemaal excuses!

Ik ben vegetarier, heb een koersfiets, doe nie anders dan wandelen, ga graag op reis, ... Niet sterk aan't scoren op de tonerider scale precies. Maar kben nie aan kinderen en ik game graag, dus kheb toch nog iets van punten!

Ik ben vegetarier, heb een koersfiets, doe nie anders dan wandelen, ga graag op reis, ... Niet sterk aan't scoren op de tonerider scale precies. Maar kben nie aan kinderen en ik game graag, dus kheb toch nog iets van punten!
Oei, vegetarier? Dus ge maakt geen stoofvlees?
Damnit, en in mn lijstje van wie kan ik hier op een date vragen, stond ge nochtans bovenaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan