Mulan
Well-known member
Moemette Klinkt voor mij wat als "de bomma".Moemette inne winter?
Nu vraag ik me wel af waarom jullie bomma's willen gaan vangen, in eender welk seizoen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moemette Klinkt voor mij wat als "de bomma".Moemette inne winter?

Gje wit ut!Moemette Klinkt voor mij wat als "de bomma".
Nu vraag ik me wel af waarom jullie bomma's willen gaan vangen, in eender welk seizoen.![]()
Memmen. Tetten. Verklaart ook waarom je als klein manneke uren kon naar staren. Verklaart niet waarom het bij bomma onder de struiken zou liggenmoemette

Onder de struik schaamhaar.Memmen. Tetten. Verklaart ook waarom je als klein manneke uren kon naar staren. Verklaart niet waarom het bij bomma onder de struiken zou liggen![]()
Als klein manneke uren naar het schaamhaar onder te tetten van uw bomma staren. Nee... dat maakt het niet beter. Of dat moet een traditie zijn in uw contreien. En in dat geval moet ik er misschien maar niet te dicht in de buurt komen.Onder de struik schaamhaar.
Ge moet alles eens gezien of gedaan hebben.Als klein manneke uren naar het schaamhaar onder te tetten van uw bomma staren. Nee... dat maakt het niet beter. Of dat moet een traditie zijn in uw contreien. En in dat geval moet ik er misschien maar niet te dicht in de buurt komen.

ik wou in deze post een officieel en duidelijk standpunt innemen en hierbij op mijn erewoord verklaren dat een date met @Mulan NOOIT maar dan ook NOOIT zal plaatsvinden. Het kind en zware boezem zou ik misschien in een vlaag van wanhoop nog erbij gepakt hebben, maar geen stoofvlees mogen: sorry, totale afknapper. dat is mijn heilige graal van voedsel.Tja, er stond specifiek stoofvlees op het menu, ik lust dat ècht niet.
Hey there ... ik lust stoofvleesik wou in deze post een officieel en duidelijk standpunt innemen en hierbij op mijn erewoord verklaren dat een date met @Mulan NOOIT maar dan ook NOOIT zal plaatsvinden. Het kind en zware boezem zou ik misschien in een vlaag van wanhoop nog erbij gepakt hebben, maar geen stoofvlees mogen: sorry, totale afknapper. dat is mijn heilige graal van voedsel.

maar kan je het ook klaarmaken? Indien ja, wanneer mag ik eens komen proeven?Hey there ... ik lust stoofvlees![]()
Natuurlijk, ik maak zoveel je wil. Met verse frietjes erbij?maar kan je het ook klaarmaken? Indien ja, wanneer mag ik eens komen proeven?
Natuurlijk, ik maak zoveel je wil. Met verse frietjes erbij?
Oei, vegetarier? Dus ge maakt geen stoofvlees?Ik ben vegetarier, heb een koersfiets, doe nie anders dan wandelen, ga graag op reis, ... Niet sterk aan't scoren op de tonerider scale precies. Maar kben nie aan kinderen en ik game graag, dus kheb toch nog iets van punten!
Seitan stoofvlees!Oei, vegetarier? Dus ge maakt geen stoofvlees?
Damnit, en in mn lijstje van wie kan ik hier op een date vragen, stond ge nochtans bovenaan.