Tonerider
Well-known member
Seitan stoofvlees!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seitan stoofvlees!![]()
Maken kan wel, maar 'k ga er niet om en ik eet niet meeOei, vegetarier? Dus ge maakt geen stoofvlees?
Damnit, en in mn lijstje van wie kan ik hier op een date vragen, stond ge nochtans bovenaan.
'k Vond het wel lekker toen ik wel nog vlees at, geen idee of dat helptmja, ge zou dan wel eerst een test moeten ondergaan waarbij dat ik stoofvlees eens kan proeven. Voor hetzelfde geld warm je Chappi op.Maken kan wel, maar 'k ga er niet om en ik eet niet mee'k Vond het wel lekker toen ik wel nog vlees at, geen idee of dat helpt
mja, ge zou dan wel eerst een test moeten ondergaan waarbij dat ik stoofvlees eens kan proeven. Voor hetzelfde geld warm je Chappi op.
Alsof jij het verschil zou smaken! 

dat is nu eens de enigste maaltijd waarbij ik het verschil wel degelijk proef. Dat was vroeger zelfs mijn tarief als kennissen vroegen of ik hun pc eens op orde wou zetten.Alsof jij het verschil zou smaken!
![]()
maar daarom natuurlijk dat ik hoop op beter van m'n date. Geen deftig stoofvlees =/= geen date.Omg just no ...Maar om eerlijk te zijn: ik kan dat zelf niet maken, dus heb hier ook een bokaal van den Aldi
I know, 't is daarom dat het dringend tijd wordt dat ik een goede date vind. Heb al een half jaar geen deftig stoofvlees meer gegeten. Ik overleef dit niet op mijn eigen.Omg just no ...
Deftig stoofvlees aub, vers!!
Moet ik stoofvlees komen maken?I know, 't is daarom dat het dringend tijd wordt dat ik een goede date vind. Heb al een half jaar geen deftig stoofvlees meer gegeten. Ik overleef dit niet op mijn eigen.
Om nog eens te tijden hoe'n goede kok dat ik ben:
![]()

Gaat dat toch halen bij een beenhouwer... Toch niet bij de aldi.dat is nu eens de enigste maaltijd waarbij ik het verschil wel degelijk proef. Dat was vroeger zelfs mijn tarief als kennissen vroegen of ik hun pc eens op orde wou zetten.
Al de rest van eten mag uit een bokaal/blik komen. I don't care, maar stoofvlees: damn dat is lekker als dat vers klaargemaakt is.
Maar om eerlijk te zijn: ik kan dat zelf niet maken, dus heb hier ook een bokaal van den Aldimaar daarom natuurlijk dat ik hoop op beter van m'n date. Geen deftig stoofvlees =/= geen date.
Ge zou bijna denken dat je de kaas aan de buitenkanten van uw croque hebt gedaan ipv ertussen. En waar is de hesp?I know, 't is daarom dat het dringend tijd wordt dat ik een goede date vind. Heb al een half jaar geen deftig stoofvlees meer gegeten. Ik overleef dit niet op mijn eigen.
![]()

Het is te hopen dat ge bij uw date wat minder smost dan.I know, 't is daarom dat het dringend tijd wordt dat ik een goede date vind. Heb al een half jaar geen deftig stoofvlees meer gegeten. Ik overleef dit niet op mijn eigen.
![]()

eugh, in de vorm van 'in mijn appartement'? Gij bij mij? Ge weet dat ik nog geen eetkamer en sofa heb (niet dat ge dat in de keuken nodig hebt, maar toch)Moet ik stoofvlees komen maken?
En hoe fuckt ge een croque up. Like how![]()
dat deed ik toen ik nog in Oosteeklo woonde, maar ik weet hier geen goede beenhouwer zijn. Maar nu ik er op denk: in den delhaize hadden ze nog wel redelijk goede zo verpakt in de versafdeling.Gaat dat toch halen bij een beenhouwer... Toch niet bij de aldi.
ik doe daar bijna nooit hesp tussenGe zou bijna denken dat je de kaas aan de buitenkanten van uw croque hebt gedaan ipv ertussen. En waar is de hesp?![]()
wel dubbele portie kaas, maar dat is met dit croque monsier toestel dus geen goed idee.goed, dan neem ik de spontane aambeien van naar uw koersvelo zien er wel bij en wil ik wel eens proberen of ge de waarheid spreekt.Heb dat niet zo dikwijls gemaakt maar elke keer toch complimenten van mijn broer en mijn pa, beide fervente stoofvlees liefhebbers. En ik vond ze ook telkens goed gelukt.. Objectievere referenties heb ik niet. Twas tenminste wel vers en niet uit een Aldi pot![]()
als ze zo voor mij smelt en aan me blijft plakken, ga ik niet klagen hoor.Het is te hopen dat ge bij uw date wat minder smost dan.![]()
Eerst moet ge drie kampioenschappen winnen in Mario Kartgoed, dan neem ik de spontane aambeien van naar uw koersvelo zien er wel bij en wil ik wel eens proberen of ge de waarheid spreekt.
Wat een vreemde vereiste?Eerst moet ge drie kampioenschappen winnen in Mario Kart
Eet je rechtstaand? Of klein tafeltje in de keuken?eugh, in de vorm van 'in mijn appartement'? Gij bij mij? Ge weet dat ik nog geen eetkamer en sofa heb (niet dat ge dat in de keuken nodig hebt, maar toch)

Het tweede.Eet je rechtstaand? Of klein tafeltje in de keuken?![]()
of gewoon aan mn pcNiet vreemder dan een vreemde stoofvlees laten koken voor u!Wat een vreemde vereiste?
Maar XAnyana is geen vreemde voor me hoor. Allez, forumgewijs he. Maar ik wil voor u wel drie kampioenschappen verslaan. Waar spreken we af?Niet vreemder dan een vreemde stoofvlees laten koken voor u!