massiveidiot
Well-known member
Dat gaat hier precies goed, hé, jongensWaar spreken we af?
Men zou het een kerstmirakel kunnen noemen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat hier precies goed, hé, jongensWaar spreken we af?
Men zou het een kerstmirakel kunnen noemen.En ik die radicaal word afgewezen, duidelijk in een parallel universum beland!2 vrouwen die met me willen daten, ik zou bijna in de kerstman gaan geloven. Mooiste kado ooit.

dat noemen ze evolutie.En ik die radicaal word afgewezen, duidelijk in een parallel universum beland!![]()
Ook hij heeft zijn standaard natuurlijk.En ik die radicaal word afgewezen, duidelijk in een parallel universum beland!![]()
Erg. We zouden collectief in onze handen kunnen wrijven met iemand als Mulan. En met de energie die daarvan vrij komt, hebben we geen kerncentrales meer nodig.Ook hij heeft zijn standaard natuurlijk.
Alé hup… Bon, ik zal mijn cataloog Russinnen weer boven halen.ik wou in deze post een officieel en duidelijk standpunt innemen en hierbij op mijn erewoord verklaren dat een date met @Mulan NOOIT maar dan ook NOOIT zal plaatsvinden. Het kind en zware boezem zou ik misschien in een vlaag van wanhoop nog erbij gepakt hebben, maar geen stoofvlees mogen: sorry, totale afknapper. dat is mijn heilige graal van voedsel.
Gaan we als collectief Mulan daten? I’m down!Erg. We zouden collectief in onze handen kunnen wrijven met iemand als Mulan. En met de energie die daarvan vrij komt, hebben we geen kerncentrales meer nodig.
Russen eten Borsjt en geen stoofvlees. En die vrouwen willen allemaal een kind.Alé hup… Bon, ik zal mijn cataloog Russinnen weer boven halen.
Njet. De generatie post-ijzeren gordijn willen vooral dat er voor hen gezorgd wordt en die hebben absoluut geen behoefte aan kinderen als deRussen eten Borsjt en geen stoofvlees. En die vrouwen willen allemaal een kind.
Ach, het zijn Russinnen die komen eten?Njet. De generatie post-ijzeren gordijn willen vooral dat er voor hen gezorgd wordt en die hebben absoluut geen behoefte aan kinderen als deportemonneepartner dat liever niet heeft. Hou u eerder voor dat een moderne Russin Wagyu eet.
Een paar jaar terug wel, ongelofelijk toffe madammen maar die zijn nu van ‘t straat.Ach, het zijn Russinnen die komen eten?
Mulan én Squid... Ik ga hier ook nog mijn kerstmirakel krijgen.Gaan we als collectief Mulan daten? I’m down!
Please don't go down on me!Gaan we als collectief Mulan daten? I’m down!

Perfectie laat soms op zich wachten!Waar is mijn kerstmirakel?![]()

Hu? Waarom niet?Please don't go down on me!![]()

Kinda weird als eerste date!Hu? Waarom niet?![]()
Oh op die manier! Ik dacht uit geloofsovertuiging ofzo.Kinda weird als eerste date!