En "pijn aan uw hol"1. Rohypnol rijmt niet toevallig op lol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En "pijn aan uw hol"1. Rohypnol rijmt niet toevallig op lol.
#aambeienEn "pijn aan uw hol"

Niks dat een beetje reuzel niet kan oplossen.En "pijn aan uw hol"
Maar er is absoluut niks mis met de carookes. Ik zou al gelijk weten met welke schoenen ik het zou combineren.En dat dan nog van de enige 2 die altijd neuten over mijn leggings.
Dat we jou enkel nog maar gezien hebben in carookes en lycra bevestigt vooral dat JIJ geen schaamte kent over vestimentaire keuzes...
![]()
Dat is intussen al lang niet meer subtiel.Reuzel is toch varkensvet hé? Nu zijt ge wel heel subtiel aan het gaan met uwe "ik noem vrouwen varkens" schtick.
De mijne ligt ook al klaarDit gestuurd terwijl ik mijn fraaiste kersttrui aan heb.

.Neen, want ge zijt duidelijk geen echte fan vermits ge zeiMag ik een handtekening?
Ik luisterde al naar Onra voor dat er sprake was van 9lives![]()
![]()

@shiftyke, ik zet het maar hier, voordat teveel volk begint te klagen dat ik die thread vervuil.
Neen, want ge zijt duidelijk geen echte fan vermits ge zei
Dat terwijl 9lives zijn geslachtsverandering had 2 jaar voor dat ik begon.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Niks mis met carookes (en hier zeggen we kotjes).En dat dan nog van de enige 2 die altijd neuten over mijn leggings.
Dat we jou enkel nog maar gezien hebben in carookes en lycra bevestigt vooral dat JIJ geen schaamte kent over vestimentaire keuzes...
![]()
Happy Rev-day!Allez, het werk zit erop voor dit jaar.
Kindjes halen en kerstavond vieren.
Maar eerst gaan tanken bij het dichtstbijzijnde tankstation. @straight_six dan kan ik 2 keer koud starten
Fijne feestdagen mede infantielen van de slowchat.
Niks mis met carookes (en hier zeggen we kotjes).
Effen trui er op, lange jas en Adidasjes (alleja in maat 46 spreken we over adidassen) eronder en good to go.
Beckham draagt ze ook, maar Victoria heb ik nog nooit gezien in een legging onder een kleed.
Happy Rev-day!
Geen kleed maar jas. En daarom seal of approval.![]()
Vrolijk kerstfeest!

)Victoria moet het al vrij bont maken om tegen gehouden te worden.Fake leer krijgt ook een pass zeker?![]()
Ik ben hier toch temidden een bende mongolen terecht gekomen. Geen leggings, maar wél ne karoo broek? Ik weet al exact uit wat voor hout gij gesneden zijn. Massief appelsienbakjeshout.Maar er is absoluut niks mis met de carookes.
Je m'en fousSoit aangezien ik geen handtekening krijg, ga ik uwe muziek vanaf nu illegaal downloaden en uw LP's aan woekerprijzen verkopen online.![]()

Alleen maar het plezantste hoekje vanal, de hide-out van de beruchte inner-circle dat (om de 1 of andere reden) nog niet tot zwam gedegradeerd is.Edit: in wat voor een vaag hoekje van het forum ben ik hier terecht gekomen![]()