Het grote slowchat topic

Reuzel is toch varkensvet hé? Nu zijt ge wel heel subtiel aan het gaan met uwe "ik noem vrouwen varkens" schtick.

En dat dan nog van de enige 2 die altijd neuten over mijn leggings.

Dat we jou enkel nog maar gezien hebben in carookes en lycra bevestigt vooral dat JIJ geen schaamte kent over vestimentaire keuzes...
🙄
Maar er is absoluut niks mis met de carookes. Ik zou al gelijk weten met welke schoenen ik het zou combineren.

Dit gestuurd terwijl ik mijn fraaiste kersttrui aan heb.

Allez, het werk zit erop voor dit jaar.
Kindjes halen en kerstavond vieren.

Maar eerst gaan tanken bij het dichtstbijzijnde tankstation. @straight_six dan kan ik 2 keer koud starten 😍

Fijne feestdagen mede infantielen van de slowchat.

@shiftyke, ik zet het maar hier, voordat teveel volk begint te klagen dat ik die thread vervuil :unsure:.

Neen, want ge zijt duidelijk geen echte fan vermits ge zei

Dat terwijl 9lives zijn geslachtsverandering had 2 jaar voor dat ik begon.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Amai bestaat 9lives al zo lang, daar schrik ik even van...

Soit aangezien ik geen handtekening krijg, ga ik uwe muziek vanaf nu illegaal downloaden en uw LP's aan woekerprijzen verkopen online. :eviltongue:

Edit: in wat voor een vaag hoekje van het forum ben ik hier terecht gekomen :unsure:

En dat dan nog van de enige 2 die altijd neuten over mijn leggings.

Dat we jou enkel nog maar gezien hebben in carookes en lycra bevestigt vooral dat JIJ geen schaamte kent over vestimentaire keuzes...
🙄
Niks mis met carookes (en hier zeggen we kotjes).

Effen trui er op, lange jas en Adidasjes (alleja in maat 46 spreken we over adidassen) eronder en good to go.

Beckham draagt ze ook, maar Victoria heb ik nog nooit gezien in een legging onder een kleed.
Allez, het werk zit erop voor dit jaar.
Kindjes halen en kerstavond vieren.

Maar eerst gaan tanken bij het dichtstbijzijnde tankstation. @straight_six dan kan ik 2 keer koud starten 😍

Fijne feestdagen mede infantielen van de slowchat.
Happy Rev-day!

Niks mis met carookes (en hier zeggen we kotjes).

Effen trui er op, lange jas en Adidasjes (alleja in maat 46 spreken we over adidassen) eronder en good to go.

Beckham draagt ze ook, maar Victoria heb ik nog nooit gezien in een legging onder een kleed.

Happy Rev-day!
how-to-dress-like-victoria-beckham.jpg

Vrolijk kerstfeest!

die is samen met David Beckham dan maakt kledijkeuze al weinig uit als ge voor de rest zo bedroevend weinig smaak hebt.

Zijn we nu echt een magere lat met 4 stokken als ledematen aan het bejubelen?
(zal ik de skinny-shaming rol opnemen om @straight_six wat te counteren)

Soit aangezien ik geen handtekening krijg, ga ik uwe muziek vanaf nu illegaal downloaden en uw LP's aan woekerprijzen verkopen online. :eviltongue:
Je m'en fous 🥳

Edit: in wat voor een vaag hoekje van het forum ben ik hier terecht gekomen :unsure:
Alleen maar het plezantste hoekje vanal, de hide-out van de beruchte inner-circle dat (om de 1 of andere reden) nog niet tot zwam gedegradeerd is.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan