Het einde van de wereld is nabij tophits

derp

Well-known member
De wereld staat op instorten. Welke muzikant schreef de beste einde van de wereld hit? Geef mij uw meest deprimerende apocalyps-voorspellende hits.
Ik geef de aftrap met een binnenkopper:

 
Als ge Inside van Bo Burnham nog niet gezien hebt raad ik u aan om alles te laten vallen en daar nu meteen naar te beginnen kijken. Het staat op Netflix en ge hebt toch niks beters te doen, dus ge hebt geen excuus.

 
Als ge Inside van Bo Burnham nog niet gezien hebt raad ik u aan om alles te laten vallen en daar nu meteen naar te beginnen kijken. Het staat op Netflix en ge hebt toch niks beters te doen, dus ge hebt geen excuus.

Vond dat bij release echt wel straf, na maanden lockdown kwam dat wel binnen maar geen idee of dat nu nog zo zou binnenkomen
 
Goh, ik snap u wel maar zou het echt zo veel uitmaken? Blijft volgens mij gewoon wel goed.
 
De Britse grindcore-band Sore Throat herdoopte zich tot Saw Throat voor hun (post) apocalyptische album 'Inde$troy'.
Toch wel één van de meest deprimerende LPs die ik heb:

 
Kon niet ontbreken natuurljik


Some say a comet will fall from the sky
Followed by meteor showers and tidal waves
Followed by fault lines that cannot sit still
Followed by millions of dumbfounded dipshits
And some say the end is near
Some say we'll see Armageddon soon
I certainly hope we will
 
Vera Lynn's "We'll meet again" komt me meteen voor de geest. Niet omwille van de tekst, maar omwille van Dr. Strangelove en de prachtige bloeiende paddestoelen op het einde.

 
De afsluiter van het gelijknamige album. Vooral die slepende outro heeft een 'de wereld verpulvert zachtjes'-gevoel.

 
Terug
Bovenaan