Beeldende Kunst Het AI-hoekje

IMG_3083.jpeg
 
PhotoReal_A_woman_lying_on_a_hospital_bed_Her_belly_is_open_as_2.jpg


Niet helemaal wat ik in gedachten had. Maar goed. Room for improvement.

A woman lying on a hospital bed. Her belly is open as she just gave birth but unsuccessful, so there is blood all over her belly and other parts. The hospital room is messy and full of dirt. The area is in a war zone. Realistic. 4K.
 
PhotoReal_A_woman_lying_on_a_hospital_bed_Her_belly_is_open_as_2.jpg


Niet helemaal wat ik in gedachten had. Maar goed. Room for improvement.

A woman lying on a hospital bed. Her belly is open as she just gave birth but unsuccessful, so there is blood all over her belly and other parts. The hospital room is messy and full of dirt. The area is in a war zone. Realistic. 4K.
Mijn AI deed dit.

IMG_3109.jpeg
 
Met dezelfde prompt? In PlayGround dan?

Nuja. Leonardo heeft ondertussen zoveel mogelijke variabelen dat het lastig kiezen is. Credits gaan ook erg hoog de lucht in zo.
Zelfde prompt. Ditmaal met NightCafe.

Maar bij alles heb je inderdaad zoveel modellen etc dat enkel een prompt zoveel uitkomsten kan hebben.
 
"romantic cake as inspired by Nick Cave"
Dit geeft jouw prompt als resultaat.

Ik ken Nick Cave niet, dus geen idee of het past.

Edit: Even gegoogled en dan op Spotify gezocht. Blijkbaar ken ik het liedje “Red Right Hand” van hem door Peaky Blinders.

IMG_3123.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Leonardo_Diffusion_XL_neotraditional_tattoo_with_japanse_influ_0.jpg
Leonardo_Diffusion_XL_neotraditional_tattoo_with_japanse_influ_2.jpg
Mijn tattoo van mijn been proberen maken, met dezelfde instructies die ik naar de artist gestuurd heb.
Verre van hetzelfde resultaat, ik wil er niet voor betalen, dus ook beetje beperkt, wel nog mooi resultaat
 
Wat waren de instructies?

Aziatische vrouw omringd door bloemen en een slang?
Net zoals de design zat je er niet ver af
"neotraditional tattoo with japanse influence with flowers snake and samurai."

Heb de indruk dat het veel met dezelfde elementen werkt.

Hier wou ik:

aggresive lynx with an open mouth and yellow demon eyes front view. a filigree background with blue tones that makes the lynx pop out.

Jammer dat hij die filigree met de lynx mixt ipv die gewoon op de achtergrond te gebruiken

alchemyrefiner_alchemymagic_0_4261a7d9-7d06-487a-88e7-e9c3811e4b9e_0.jpg
 
Net zoals de design zat je er niet ver af
"neotraditional tattoo with japanse influence with flowers snake and samurai."

Heb de indruk dat het veel met dezelfde elementen werkt.

Hier wou ik:

aggresive lynx with an open mouth and yellow demon eyes front view. a filigree background with blue tones that makes the lynx pop out.

Jammer dat hij die filigree met de lynx mixt ipv die gewoon op de achtergrond te gebruiken

alchemyrefiner_alchemymagic_0_4261a7d9-7d06-487a-88e7-e9c3811e4b9e_0.jpg
Even door verschillende modellen gehaald.
 

Bijlagen

  • IMG_3139.jpeg
    IMG_3139.jpeg
    283,5 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3140.jpeg
    IMG_3140.jpeg
    294 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3141.jpeg
    IMG_3141.jpeg
    208,1 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3143.jpeg
    IMG_3143.jpeg
    227,5 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3145.jpeg
    IMG_3145.jpeg
    527,2 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3144.jpeg
    IMG_3144.jpeg
    596,3 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Het stelt mij wel teleur dat het niet echt doet wat je vraagd, ik wil de lynx vb gele ogen geven zonder pupillen, en dat lijkt hij toch niet uit te voeren, de details verder uitwerken. Steeds gewoon iets gelijkaardigs
 
Het stelt mij wel teleur dat het niet echt doet wat je vraagd, ik wil de lynx vb gele ogen geven zonder pupillen, en dat lijkt hij toch niet uit te voeren, de details verder uitwerken. Steeds gewoon iets gelijkaardigs
De truc is om het zo goed mogelijk te proberen beschrijven. Maar soms wil het niet meewerken helaas.
 
IMG_3165.jpeg
@Suphafly

Krijg het ook niet voor elkaar om iets zonder pupillen te laten maken. Op zich wel makkelijk te Photoshoppen nadien.

Vond deze output nog mooi.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan