Beeldende Kunst Het AI-hoekje

IMG_3170.jpeg
 
Ik zou dit eerder in photoshop gaan doen.
Als je dit concept in je hoofd hebt, is er zoveel leukers om mee te spelen dan een prompt in AI, imo.
Ergens wel, anderzijds wou ik wel eens zien wat AI ging maken. De prompt was deze. Niet helemaal uitgewerkt zoals ik in gedachten had:

A clever chimp using its camera to capture the irony of humans in cages, turning the tables on the traditional zoo experience.
 
Ergens wel, anderzijds wou ik wel eens zien wat AI ging maken. De prompt was deze. Niet helemaal uitgewerkt zoals ik in gedachten had:

A clever chimp using its camera to capture the irony of humans in cages, turning the tables on the traditional zoo experience.
Mja, is dan die wat net gepost is écht de moeite om in het atelier te posten?

Een minimum aan effort mag toch wel, ook in het AI hoekje.

AI art is niet “ik geef een prompt in en post het dan maar”. AI art is: “ik werk met prompts, verfijn en pas aan tot ik het resultaat krijg wat ik wens”.

Dus bij deze een warme oproep om het dan ook als een creatief proces te zien én je post te voorzien van wat info (gedachtengang en prompt zijn wel een minimum)
 
551b8168-0dcd-4f87-bab0-3847387fbe5e.jpg


A giant bun filled with pulled pork. The bun should span an entire square table with a red and white checkered tablecloth. The table stands in a sunny garden. A black metal fan is sitting at the table, reading a book.


Ik had die black metal fan wel anders in gedachten :rofl:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe lang het gaat duren eer iemand een copyright claim aan zijn been gaat hebben omdat de AI die hij gebruikte helemaal geen AI image, maar door een bug echt bronmateriaal gaf aan de user.
 
Terug
Bovenaan