Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe ik dacht dat kaarten gedraaid waren en we weer 20°C aantikten?GFS geeft sneeuw dit weekend![]()
hoe ik dacht dat kaarten gedraaid waren en we weer 20°C aantikten?
In Watopia geven ze goed weer, wel wat windEr zit nog altijd veel verschil op de voorspellingen voor dit weekend. Voor zaterdagnacht geven ze bij yr 11 graden, bij het kmi 2 graden.
Ik had zondagochtend graag gaan fietsen, dus 2 graden hoeft niet echt![]()

Dat is toch gewoon herfst?Misschien is het de val van het kortetermijngeheugen, maar het lijkt nu toch al weken aan een stuk buien, buien, buien?
Ben het nu al grondig beu, net in het mooiste seizoen om buiten te wandelen krijgen we van dit regenweer.
Motorrijden ook alleen maar tussen de buien door, maar niet 100% genieten door nat wegdek en de gladheid van afgevallen bladeren.
Dit weekend ziet er droog uit, maar begin volgende week alweer buien![]()
Dat is toch gewoon herfst?
Op 5/11/2023 vertoonde de overgrote meerderheid van de locaties een normale tot (zeer) hoge freatische grondwaterstand voor de tijd van het jaar: 73% van de meetplaatsen was hoog (32%) tot zeer hoog (41%), 21% normaal, en 6% laag (5%) tot zeer laag (1%) voor de tijd van het jaar (Figuur 2).
Dat is toch gewoon herfst?