Shooter PC PS5 Helldivers 2

Gisteren gespeeld, had een bug dat ik geen stratagems meer kon gebruiken. Crossplay afzetten hielp hierbij( tip van Reddit)
 
Gisteren gespeeld, had een bug dat ik geen stratagems meer kon gebruiken. Crossplay afzetten hielp hierbij( tip van Reddit)
of gwn de game afsluiten en terug opstarten, kzou crossplay niet afzetten later ga je wrs veel tijd verliezen met zoeken naar games als de playerbase minder wordt
 
of gwn de game afsluiten en terug opstarten, kzou crossplay niet afzetten later ga je wrs veel tijd verliezen met zoeken naar games als de playerbase minder wordt
Zorgen voor later :biglaugh:
Nu vindt je toch meer dan games genoeg.

Voorlopig ook heel leuk met randos, allemaal heel goede mensen( ookveel betere spelers dan ik)
 
Vorige week eindelijk ook begonnen en meteen met wat vrienden erin gevlogen. Zalig spel!
Bij de 2de dive ooit ging het wel al verkeerd. M'n pod landde door een rots. Ik zat vast in de binnenkant van die rots en kon er niet meer uit.

Bile Titan verslaan geeft veel voldoening en was plezant. Een oneindige swarm op uw dak krijgen tijdens extraction is toch ook wel spannend.
Spelen nu op medium en is wat te makkelijk. Volgende keer overschakelen naar hard.

Pas op het einde van onze 2de avond ontdekt dat je uw rate of fire van uw geweer kan aanpassen.
 
Ik heb precies toch een iets andere mening dan de meesten.

Voelt echt aan alsof de hype de realiteit wat overstemt.
De gunplay is echt niet super responsive op PC en tal van elementen tonen toch aan dat dit gewoon een console game is die geport werd naar PC en sommige zaken zijn gewoon echt niet efficient.

Qua inhoud vind ik de game momenteel ook niet echt aantrekkelijk. Er zit weinig verhaal/synergie in. Gewoon allemaal zeer repetitieve missies.
Dit voelt als een game aan die perfect zou zijn voor 20-25 EUR maar niet voor de full triple A price.
Leuk om wat uurtjes te doden met vrienden maar ben toch vrij overtuigd dat de playerbase echt aanzienlijk gaat droppen op korte tijd.
Uurtje of 8 gespeeld en is echt alsof ik het wel al gezien heb.
 
€40 is toch zeer correct vind ik, dat is absoluut geen full triple A prijs en dat siert hun wel.

Of het lang boeiend gaat blijven met de huidige content, daar volg ik u wel in, maar er zou nog 't een en 't ander moeten aankomen qua content, regio's, enemy types, ...

Aangezien de co-op zo lekker is, hoop ik wel op een meer raid-achtige endgame-missie maar daar is het misschien niet het type game voor.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de eerste keer een defend missie gecomplete op moeilijkheid Helldive, was wel pittig met al die Bile Titans - maar niet onmogelijk.

De missie hadden we wel gecleared, maar niet kunnen extracten...

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoelang de gameplay nog fris blijft. Voorlopig is er nog veel fun te beleven, zelfs met randoms.

@Kenpachi Ik heb ergens gelezen dat ze een nieuwe enemy type gaan toevoegen in de toekomst.
 
Ik heb precies toch een iets andere mening dan de meesten.

Voelt echt aan alsof de hype de realiteit wat overstemt.
De gunplay is echt niet super responsive op PC en tal van elementen tonen toch aan dat dit gewoon een console game is die geport werd naar PC en sommige zaken zijn gewoon echt niet efficient.

Qua inhoud vind ik de game momenteel ook niet echt aantrekkelijk. Er zit weinig verhaal/synergie in. Gewoon allemaal zeer repetitieve missies.
Dit voelt als een game aan die perfect zou zijn voor 20-25 EUR maar niet voor de full triple A price.
Leuk om wat uurtjes te doden met vrienden maar ben toch vrij overtuigd dat de playerbase echt aanzienlijk gaat droppen op korte tijd.
Uurtje of 8 gespeeld en is echt alsof ik het wel al gezien heb.
Ik volg je wel een stukje maar ik ben zeker wel heel hard fan van het spel nu.
Ik hoop dat ze inderdaad in de komende updates content toevoegen om het afwisselend te maken. De uitdaging lift volgens mij wel in de moeilijkheidsgraag omhoog te duwen want dat geeft toch al een heel andere dimensie aan het spel.
Tegen dat we dat onder de knie hebben denk ik wel dat er nieuwe content gaan komen.
Ben aan het twijfleen om toch de super citizen pack te kopen om gewoon Arrowhead al wat te steunen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies toch een iets andere mening dan de meesten.

Voelt echt aan alsof de hype de realiteit wat overstemt.
De gunplay is echt niet super responsive op PC en tal van elementen tonen toch aan dat dit gewoon een console game is die geport werd naar PC en sommige zaken zijn gewoon echt niet efficient.

Qua inhoud vind ik de game momenteel ook niet echt aantrekkelijk. Er zit weinig verhaal/synergie in. Gewoon allemaal zeer repetitieve missies.
Dit voelt als een game aan die perfect zou zijn voor 20-25 EUR maar niet voor de full triple A price.
Leuk om wat uurtjes te doden met vrienden maar ben toch vrij overtuigd dat de playerbase echt aanzienlijk gaat droppen op korte tijd.
Uurtje of 8 gespeeld en is echt alsof ik het wel al gezien heb.
Is toch al gezegt dat er nog content bij komt kost 40 euro en wat je ervoor krijgt is wel dik in orde.

En voor het verhaal moet je het zeker niet spelen, helldivers 1 heeft nog altijd een degelijke playerbase en bij deze zal dat ook wel zo zijn.
 
In het begin was het nogal veel rushen met mijn squad, terwijl dat bij de hogere moeilijkheidsgraden toch minder begint te werken. Iets meer tactisch tewerk gaan vind ik veel fijner.

Ik heb iemand in m'n squad die ook steevast alle locaties wil ontdekken en gaan zien wat er te rapen valt. Doen jullie dat ook? We waren meer aan het lopen of wat anders.
 
Ik heb precies toch een iets andere mening dan de meesten.

Voelt echt aan alsof de hype de realiteit wat overstemt.
De gunplay is echt niet super responsive op PC en tal van elementen tonen toch aan dat dit gewoon een console game is die geport werd naar PC en sommige zaken zijn gewoon echt niet efficient.

Qua inhoud vind ik de game momenteel ook niet echt aantrekkelijk. Er zit weinig verhaal/synergie in. Gewoon allemaal zeer repetitieve missies.
Dit voelt als een game aan die perfect zou zijn voor 20-25 EUR maar niet voor de full triple A price.
Leuk om wat uurtjes te doden met vrienden maar ben toch vrij overtuigd dat de playerbase echt aanzienlijk gaat droppen op korte tijd.
Uurtje of 8 gespeeld en is echt alsof ik het wel al gezien heb.
Een triple A game is eerder 70-80 euro geen 40 hoor.
Ik speel ook op pc, gunplay is vrij ok, tis ook geen COD natuurlijk. Content volg ik wel een beetje, aan de magere kant maar tis ok.
En de gameplay loop is vrij hetzelfde ja however het blijft leuk.
 
Ik heb precies toch een iets andere mening dan de meesten.

Voelt echt aan alsof de hype de realiteit wat overstemt.
De gunplay is echt niet super responsive op PC en tal van elementen tonen toch aan dat dit gewoon een console game is die geport werd naar PC en sommige zaken zijn gewoon echt niet efficient.

Qua inhoud vind ik de game momenteel ook niet echt aantrekkelijk. Er zit weinig verhaal/synergie in. Gewoon allemaal zeer repetitieve missies.
Dit voelt als een game aan die perfect zou zijn voor 20-25 EUR maar niet voor de full triple A price.
Leuk om wat uurtjes te doden met vrienden maar ben toch vrij overtuigd dat de playerbase echt aanzienlijk gaat droppen op korte tijd.
Uurtje of 8 gespeeld en is echt alsof ik het wel al gezien heb.
Op zich is er niet super veel content maar wat er staat is wel uitstekend, weinig bugs (buiten server issues), de gameplay loop is gewoon leuk en je krijgt een groot arsenaal aan wapens om te unlocken en te combineren die elke missie weer anders maken, ook redelijk wat variatie in planeten en omgevingen, de automaton en bug missies voelen ook compleet anders aan en veranderen naarmate de difficulty.

Eigenlijk is het moeilijk uit te leggen wat dit spel juist zo goed maakt.
 
Plus het spel heeft zijn zoveel potentieel om lang te blijven boeien door nieuwe planeten met vijanden te creëren. Bijvoorbeeld vechten tegen dino's. Of een cross-over met Killzone, dus vechten tegen Hellghast. Of een cross-over met Resistance. Sony kan hun bestaande ip's hier simpel in her creëren. Terwijl eigenlijk het spel vrij simpel is. Maar het is gewoon pure chaotische fun. Ik hoop dat ze de toekomst van deze game goed aanpakken, dan hebben we nog iets om naar uit te kijken!
 
In het begin was het nogal veel rushen met mijn squad, terwijl dat bij de hogere moeilijkheidsgraden toch minder begint te werken. Iets meer tactisch tewerk gaan vind ik veel fijner.

Ik heb iemand in m'n squad die ook steevast alle locaties wil ontdekken en gaan zien wat er te rapen valt. Doen jullie dat ook? We waren meer aan het lopen of wat anders.
Soms heb ik het gevoel dat de groep waar ik in kom gewoon the main missie doet en klaar. Ik ben dan wel eerder fan van iets meer van de map te ontdekken. In mijn ogen is er toch voldoende te doen op een map om niet te lang te moeten rondlopen. Ik ben nu op moeilijkheid challenging en hard bezig en dan heb je toch wel wat uitdaging. Ik kan enkel gek worden van de spelers die alles plat bombarderen zonder dat even te communiceren op voorhand. Elke keer mee dood natuurlijk :)
 
Hoh ja, Counter-Strike bijvoorbeeld is ook zowat elke ronde hetzelfde. Neemt niet weg dat er zich elke keer opnieuw toffe situaties voordoen en het leuk blijft hé.
 
Ja als ik dat vergelijk met COD bv... Daar is nu ook niet veel variatie he. Iets meer mogelijkheden qua wapens en mods op uw wapen maar dat is het dan. En in COD is het samenspelen toch een pak minder tactisch naar mijn mening. Dat is ook mss omdat ik daar nu niet waanzinnig sterk in ben :)
 
Terug
Bovenaan