Noscoped420
Well-known member
Goh daarmee dat ik zei dat het voor iedereen anders is.Ik vind dat altijd heel raar eigenlijk.
Riddle me this:
Uiteindelijk als ge een iets of wat serieuze relatie hebt gehad met elkaar is dat altijd gebasseerd op een mix van vibes en connecties op verschillende vlakken. Ge hebt een emotionele connectie liggen bouwen met elkaar over een bepaalde tijd. Dan vind ik het raar dat ge die personen compleet uit uw leven banned. Dan was het echt gewoon een waste of fucking time. Het is niet omdat ge met een persoon in een romantische relatie niet overeen komt, dat ge daar in een platonische relatie niet mee kunt overeenkomen, toch?.
Kort gezegd heb ik van in mijn tienerjaren tot laat in mijn 20’s last gehad van Borderline.
Dat is nu wel een stuk beter dankzij jaren van “hulp” maar in relaties behoud ik het zwart of wit beeld, grijs bestaat niet ( grijs in dit geval dus vriendschappelijke chit chat na een relatie )
Ik ben in September uit een relatie gekomen van 5 jaar , eigenlijk doodgemaakt door Corona want 2020 was het jaar waarin we zouden gaan samenwonen ( long distance dus was opeens een domper dat je niet mocht reizen ) en na 6 maanden Corona regels en elkaar niet kunnen zien was het laatste voor haar opgebrand en had ze genoeg.
Ik heb dan een week of 3 later nog een “ how are you doing ? “ gehad en dan een maand of 5 later nog eens maar beide keren niet op geantwoord.
Meteen na het “eindigen” van de relatie heb ik elke avond wel eens een glas whiskey gedronken en af en toe eens wat gerookt maar dat was dan ook weer mijne “oude” Borderline manier van verwerken.
Uiteindelijk ben ik blij dat ik er na 6-7 maanden over was ( vroeger zou dat een hel geweest zijn ) al denk ik af en toe wel eens aan hoe het zou geweest zijn als ik verhuist was en we samenwoonden ondertussen, maar gelukkig zijn die momenten schaars.
Anyway voor mij persoonlijk heeft het geholpen om elk contact te verbreken, ik moet niet horen of zien op bv Facebook of ze iemand anders heeft of hoe het gaat met haar, dat kan hard klinken na een relatie van 5 jaar maar voor mij is dat een manier om mezelf niet meer te treiteren ermee dan dat nodig was.