Aan het afwegen of je zelf nog in aanmerking komt als donor?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het afwegen of je zelf nog in aanmerking komt als donor?![]()

Waarom denk je dat?ik ben een van die weinige belgen die gelukkig samen/getrouwd is.
in mijn vrienden/familie kring zijn de meerderheid "ongelukkig" getrouwd en krijgen we dit ook steeds te horen via allerhande verhalen en situaties met de melding "wacht maar, dat gebeurt bij jullie ook wel" maar ik heb niet het gevoel dat dit bij onze relatie gaat gebeuren.Waarom denk je dat?
Je kan proberen om niet te kijken naar hoe een ander het doet. De dingen die verteld worden zijn meestal maar het topje van de ijsberg.in mijn vrienden/familie kring zijn de meerderheid "ongelukkig" getrouwd en krijgen we dit ook steeds te horen via allerhande verhalen en situaties met de melding "wacht maar, dat gebeurt bij jullie ook wel" maar ik heb niet het gevoel dat dit bij onze relatie gaat gebeuren.
Wat verstaat gij dan onder verhalen van ongelukkig getrouwd zijn?in mijn vrienden/familie kring zijn de meerderheid "ongelukkig" getrouwd en krijgen we dit ook steeds te horen via allerhande verhalen en situaties met de melding "wacht maar, dat gebeurt bij jullie ook wel" maar ik heb niet het gevoel dat dit bij onze relatie gaat gebeuren.
in mijn familie zijn er effectief die samen blijven uit financiële noodzaak, maar andere koppels die nu eens over niets overeen kunnen komen en zelfs apart op vakantie gaan en dergelijke. Ik begrijp dat je perfect aparte dingen kan hebben qua hobbies en dergelijke. maar als je bewust apart vakantie zou nemen om van elkaar even weg te kunnen zijn vind ik wel al ver gaan.Wat verstaat gij dan onder verhalen van ongelukkig getrouwd zijn?
Is het van 'ja het komt er toch niet meer elke week van - wacht maar dat komt bij jullie ook nog' of van 'amai, moest ik kunnen ik zou ze door het raam naar buiten smijten maar ja, ik kan het huis niet alleen betalen - wacht maar...'
Dat eerste impliceert niet per se ongelukkig getrouwd. Dat tweede (of iets soortgelijk) heb ik nu nog nooit iemand weten zeggen zie
Dus binnen een relatie mag een koppel er niet voor kiezen om bewust apart op reis te gaan om andere inzichten en ervaringen op te doen?maar als je bewust apart vakantie zou nemen om van elkaar even weg te kunnen zijn vind ik wel al ver gaan.
niet mogen is ver gezocht, maar in mijn persoonlijke ervaring nemen wij steeds op dezelfde momenten verlof en doen we bij wijze van spreken alles samen en zijn we steeds samen. dus in mijn hoofd denk ik meteen dat een relatie "niet goed" is als mensen van elkaar even weg willen zijn. Maar kan best vatten dat er koppels zijn die zo perfect samen kunnen zijn.Dus binnen een relatie mag een koppel er niet voor kiezen om bewust apart op reis te gaan om andere inzichten en ervaringen op te doen?
Is dat dan een slechte relatie? Ik zou dat net een goede relatie noemen waarin het koppel elkaars waarden en aparte interesses respecteert net als de tijd die ze voor hunzelf nodig achten.

Eindigen zoals jullie gestart zijn. De cirkel is rond.Vandaag Nog een bericht ontvangen op discord dat alles weg gehaald is terwijl ik op mijn werk zat. Inclusief de nieuwe katjes die ze samen hadd gekocht voor het samenwonen en waar men dochter zot op was.
Op 72 uur volledig weg. Sterk
Geen briefje. Geen belletje. Maar een DM op discord.
What a way to start my weekend.![]()
SterkteVandaag Nog een bericht ontvangen op discord dat alles weg gehaald is terwijl ik op mijn werk zat. Inclusief de nieuwe katjes die ze samen hadd gekocht voor het samenwonen en waar men dochter zot op was.

Daar heb je niet zelf over te beslissen. Op BG kom je te weten of je in een toxische relatie zit of niet.Ik ben samen met mijn vrouw sinds (even op facebook dubbelchecken) 2010 en getrouwd sinds 2018.
nog steeds gelukkig samen. ik ben een van die weinige belgen die gelukkig samen/getrouwd is.
Wat een rotstreek. My two cents: er is iemand anders in 't spelVandaag Nog een bericht ontvangen op discord dat alles weg gehaald is terwijl ik op mijn werk zat. Inclusief de nieuwe katjes die ze samen hadd gekocht voor het samenwonen en waar men dochter zot op was.

Kom, ga maar weet fietsen zodat je even bij je vrouw kan weg zijn om de goede huisvrede te bewarenDaar heb je niet zelf over te beslissen. Op BG kom je te weten of je in een toxische relatie zit of niet.

Kun je me volgende keer een fietsvakantie van 2-3 weken naar het zuiden voorschrijven aub?Kom, ga maar weet fietsen zodat je even bij je vrouw kan weg zijn om de goede huisvrede te bewaren![]()

3 weken is ècht niets natuurlijk!Zit nu 2 weken op een nieuwe job en kom enorm goed overeen met een toffe meid.
Wonen in dezelfde gemeente, kunnen constant lachen op het werk als we moeten samenwerken , hebben dezelfde interesses.
Even gespeeld met het idee om te vragen of ze iets wou gaan drinken of zo maar nu in de week toevallig opgevangen dat ze net 3 weken aan het daten is, van pech gesproken
Ik zie ons uiteindelijk wel vrienden worden maar zou liegen als ik het niet jammer vind dat ze aan het daten is.

Zit nu 2 weken op een nieuwe job en kom enorm goed overeen met een toffe meid.
Wonen in dezelfde gemeente, kunnen constant lachen op het werk als we moeten samenwerken , hebben dezelfde interesses.
Even gespeeld met het idee om te vragen of ze iets wou gaan drinken of zo maar nu in de week toevallig opgevangen dat ze net 3 weken aan het daten is, van pech gesproken
Ik zie ons uiteindelijk wel vrienden worden maar zou liegen als ik het niet jammer vind dat ze aan het daten is.
Idd, ik zou er nu voor gaan voor het écht te laat is3 weken is ècht niets natuurlijk!![]()