Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 275 66,9%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 17 4,1%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,2%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,1%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 18 4,4%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 7 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    411
Die vrees heb ik in het begin met @Mulan ook gehad hoor. Er is in het begin heel veel via berichten gepraat geweest en veel op tafel gelegd toen en we wisten alletwee wel dat dat op den duur wat ging inzakken.
Ja, vooral dit dus. Op een bepaald moment heb ik het gevoel dat alles wat er gezegd kon/kan worden, opeens wel gezegd is en dat het wat inzakt.
Dat inzak-moment komt er dan uiteraard veel sneller wanneer je al van bij het begin van de relatie bijna continu online met elkaar contact hebt (of al van bij het begin zou gaan samenwonen) itt een relatie waarbij er wat 'kalmere' (offline) momenten zijn.

Na dat inzak-moment begin je samen als koppel nieuwe ervaringen op te doen (in de ruime zin van het woord) en dan wordt de focus van de gesprekken vooral gelegd op het heden en het samen beleven van de relatie...
 
Na dat inzak-moment begin je samen als koppel nieuwe ervaringen op te doen (in de ruime zin van het woord) en dan wordt de focus van de gesprekken vooral gelegd op het heden en het samen beleven van de relatie...
En het is in die periode dat het duidelijk wordt of het iets is dat op lange termijn stand kan houden.
 
Die vrees heb ik in het begin met @Mulan ook gehad hoor. Er is in het begin heel veel via berichten gecommuniceerd en veel op tafel gelegd toen en we wisten alletwee wel dat dat op den duur wat ging inzakken. De grote vraag is dan, eens dat dan inzakt, vinden we elkaar nog interessant genoeg om verder te gaan? Voorlopig wel 😊
Dat berichten uitwisselen was ergens ook wel een noodzaak omdat we door onze kindregelingen elkaar niet zo veel konden zien. Ik heb het op een bepaald moment ook gewoon gevraagd: of ik nu niet aan het overdrijven was met mijn berichten. Het is maar door het zelf te zeggen of af te toetsen bij elkaar dat je elkaars tempo daarin leert kennen.

Teveel berichten. Dus naast de 2000 posts per dag hier stuur je ook nog berichten?
 
Van de week ne film aan het kijken met die van mij.
En er was daarin een man die zijn vrouw betrapte op overspel aan de hand van mails.

Ik zeg zo: "Ah dat heb ik ook es voor gehad in mijn eerste relatie (eentje van 14 jaar en die voor mijn huidige ex).
Die had mails openstaan naar ne kameraad en die eindigde met 20 x-jes, waarop hij repliede dat ze altijd zoveel x-jes geeft en hij er meer kan, en dan antwoordde zij dat hij altijd moet overdrijven en gaf ze er nog meer onderaan de mail."

Mijn vriendin vroeg me wat er toen gebeurd was toen ik dat las. Ik zei dat ik daar wel wat discussie over gemaakt had maar toch niet veel over dacht vermits ik die kerel fysiek nu niet echt top vond en dus niet dacht dat ze daar iets mee zou beginnen.
En toen zei ik al lachend: mja dat dacht ik ook toen ik de laatste minnaar van mijn vorige ex zag. En toen viel mijne frank natuurlijk.

Met name dat ik met die mails 10-15 jaar geleden toch echt wel veel te naïef ben geweest. :laugh:
Enfin ik zal het nooit niet met zekerheid weten, maar nu denk ik toch dat er no way is dat daar niks fysieks aan de hand was.
 
🙈 ge kiest ze der toch wel uit! 🙈
Nuja, de inhoud/toon in de mails zelf lijken me een betere richtlijn om bedrog te detecteren dan de manier van afscheid nemen?
 
🙈 ge kiest ze der toch wel uit! 🙈
Nuja, de inhoud/toon in de mails zelf lijken me een betere richtlijn om bedrog te detecteren dan de manier van afscheid nemen?

Goh, dat herinner ik mij niet meer wat daar instond. Dat is ondertussen al zo lang geleden.
Ik weet nog vooral dat die mails zo ongeveer afsloten:


Kusjes,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Nu goed, later nooit enig signaal ofzo gehad dus ja het kan ook toeval zijn.
Ik zie haar ook niet echt tot zoiets in staat, mja dat dacht ik vorige keer ook. Who knows.
 
Mijn vriendin vroeg me wat er toen gebeurd was toen ik dat las. Ik zei dat ik daar wel wat discussie over gemaakt had maar toch niet veel over dacht vermits ik die kerel fysiek nu niet echt top vond en dus niet dacht dat ze daar iets mee zou beginnen.
En toen zei ik al lachend: mja dat dacht ik ook toen ik de laatste minnaar van mijn vorige ex zag. En toen viel mijne frank natuurlijk.

Uhuh, kan niet eh. Want aantrekkingskracht wordt volledig bepaald door de fysiek van de ander. Charisma, uitstraling, humor, karakter.... allemaal overrated. Enkel een schoon, symmetrisch snoetje, een afgetraind lijf en een grote fluit zijn belangrijk.
 
Goh, dat herinner ik mij niet meer wat daar instond. Dat is ondertussen al zo lang geleden.
Ik weet nog vooral dat die mails zo ongeveer afsloten:


Kusjes,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Nu goed, later nooit enig signaal ofzo gehad dus ja het kan ook toeval zijn.
Ik zie haar ook niet echt tot zoiets in staat, mja dat dacht ik vorige keer ook. Who knows.
We hebben de technologie, dus we vragen het aan AI (ChatGPT).

Nee, een e-mail eindigen met veel x-jes is niet per se een teken van bedrog. X-jes zijn vaak gewoon een manier om iemand afscheid te nemen of om iemand een knuffel te geven. Het is een vriendelijke en onschuldige manier van communiceren. Bedrog is meestal een complexer issue en er zijn veel andere signalen die kunnen wijzen op bedrog dan alleen hoe iemand een e-mail eindigt. Het is belangrijk dat je op echte signalen let, zoals veranderingen in gedrag, communicatie, prioriteiten, interesses en fysieke aanwezigheid.

Als een e-mail eindigt met een overmatige hoeveelheid x-jes, zoals "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" kan het inderdaad een teken zijn van iets anders dan een gewoonte of een vriendelijke groet. Dit kan een indicatie zijn dat de persoon die de e-mail stuurt, een emotionele band probeert te creëren met de ontvanger, of zelfs dat ze/hij probeert flirterig te zijn. Het is echter nog steeds niet specifiek een teken van bedrog. Bedrog gaat vaak gepaard met veranderde gedragspatronen, geheimzinnigheid en veranderde communicatie. Als je vermoedt dat iemand je bedriegt, is het belangrijk om met hen te praten en te proberen uit te vinden wat er aan de hand is. Bedenk wel dat veel signalen meerdere oorzaken kunnen hebben, en dat je beter kunt vertrouwen op een combinatie van signalen dan op één specifieke.
 
Dat uiterlijk niet uit maakt is niet correct. Dat je kan aangetrokken zijn tot andere dingen dan spieren en traditionele good looks is zeker zo.

Ik denk dat iedereen wel eens een persoon heeft gezien die niet traditioneel perfect is maar die een bepaalde uitstraling heeft die hen aantrekkelijk maakt.

Misschien is het gewoon een kwestie van één eigenschap (fysiek of mentaal) dat men mist en die men terug kan vinden in iemand die verder niet bijzonder is.

Voor de ‘ergsten’ is het helaas wel het feit dat het hun partner niet is dat aantrekkelijk is, gekoppeld met wat nymfomanie.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
We leren hier precies wel uit dat uiterlijk niets uitmaakt :p
Uiterlijk is zeker belangrijk maar toch echt niet het enige dat telt. :)

Als het zo zou zijn dat het uiterlijke het enige belangrijke zou zijn, dan had ik in mijn jeugd wekelijks een vriendin gehad.
Maar ik kon toch week na week, elke keer opnieuw, op mijn kin kloppen en mijne concurrent ging er elke keer opnieuw mee lopen :unsure:

Dat uiterlijk niet uit maakt is niet correct. Dat je kan aangetrokken zijn tot andere dingen dan spieren en traditionele good looks is zeker zo.
Ik denk dat iedereen wel eens een persoon heeft gezien die niet traditioneel perfect is maar die een bepaalde uitstraling heeft die hen aantrekkelijk maakt.
Misschien is het gewoon een kwestie van één eigenschap (fysiek of mentaal) dat men mist en die men terug kan vinden in iemand die verder niet bijzonder is.
Voor de ‘ergsten’ is het helaas wel het feit dat het hun partner niet is dat aantrekkelijk is, gekoppeld met wat nymfomanie.
Wat ook wel zo is (Allé ja bij mij toch), als ik in het verleden, iemand aantrekkelijk vond en ik merkte iets verrassend op, aan die persoon, dan was ik sneller geneigd van daar iets positiefs te maken. :tongue:

Bijvoorbeeld. Ik haat tatoeages! Oei mijn vriendin heeft blijkbaar tatoeages. Shit. Mmm, maar ja, die van haar zijn wondermooi!
Oei ze heeft een neusring. Yikes. Mmm maar eerlijk? Ze staat daar wel goed mee he!
Oei ze heeft een gaatje tussen haar tanden. Oei maar bij haar ziet dat er sexy uit!
 
Laatst bewerkt:
Het is én én he.

Je wil je partner toch op z'n minst okee vinden qua looks, liefst knap. En ook daarin zijn -gelukkig- grote verschillen.
De ene vindt vollere vrouwen prachtig, de andere gespierd. De ene wil mannen glad en super gespierd, de andere (Shoutout 2 @Myllana!) Verkiest een dadbod met harige bast.

Maar als het karakter niet klopt, de waarden en normen niet overeen stemmen, de communicatie een ramp is,... Blijft het ook niet duren.
En we zitten hier in het "heb je een lief?"-topic dus dan verwachten we heus wel iets meer dan een schoon snoetje voor een snelle wip.
 
Goh, dat herinner ik mij niet meer wat daar instond. Dat is ondertussen al zo lang geleden.
Ik weet nog vooral dat die mails zo ongeveer afsloten:


Kusjes,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Nu goed, later nooit enig signaal ofzo gehad dus ja het kan ook toeval zijn.
Ik zie haar ook niet echt tot zoiets in staat, mja dat dacht ik vorige keer ook. Who knows.
Maja, mails van 10-15 jaar geleden, toen typten toch een boel van die meisjes xxxxxxxxxxxxxxx naar iedereen alsof de letter x op hun toetsenbord vastgeplakt zat.

Tegenwoordig zie je nog dat mensen standaard hun berichten afsluiten met xx, zelfs in een Facebook-comment op een krantenartikel, dus tegen niemand, eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan