Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Halo heeft altijd al een hoge TTK gehad.TTK is toch veel te hoog...
Moet zeggen, gisteren paar uur gespeeld en had meteen dat Halo 3 gevoel terug. Heerlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halo heeft altijd al een hoge TTK gehad.TTK is toch veel te hoog...
Dat is gewoon Halo, Ik ben net heel blij da ze terug zijn gegaan naar de oude formule. In tegenstelling tot battlefield hebben ze het aangedurfd om terug uit te gaan van eigen sterkte en dat werkt gewoon heel goed.TTK is toch veel te hoog...

Int midden nog een zwarte switch nu om die kabel wat weg te steken

Haha die komt er als er ook ene pro versie komtInt midden nog een zwarte switch nu om die kabel wat weg te steken![]()

Tegen volgend jaar zal er wel nieuwe switch uit komen nintendo kennendeHaha die komt er als er ook ene pro versie komt
Nu zijn de kids 3 & 5 jaar iets te klein nog al is mijn dochter van 5 al goed weg met de ipad.
Zoek nog een accessoire om de controllers van de Xbox in op de bergen en op te laten met de originele play & charge kits

Als je iemand kent met 3d printer kan je dit custom laten maken. Heb het zelf ook gedaan vor mijn xbox controller.Haha die komt er als er ook ene pro versie komt
Nu zijn de kids 3 & 5 jaar iets te klein nog al is mijn dochter van 5 al goed weg met de ipad.
Zoek nog een accessoire om de controllers van de Xbox in op de bergen en op te laten met de originele play & charge kits
Das wel vet eens onderzoeken , jammer dat Xbox zelf niets op de markt brengt om controllers op te laden met hun play & charge kit...Als je iemand kent met 3d printer kan je dit custom laten maken. Heb het zelf ook gedaan vor mijn xbox controller.
Mits wat tweaking kan je er nog een laad station zelf inbouwen.
![]()
Dat is inderdaad jammer, ik weet wel dat er soort popjes bestaan die controllers houden. De game mania verkocht dit vroeger, zou graag een hebben van masterchief. Of ik print gewoon zelf 1Das wel vet eens onderzoeken , jammer dat Xbox zelf niets op de markt brengt om controllers op te laden met hun play & charge kit...
edit : https://www.amazon.nl/Exquisite-Gam...71a92&pd_rd_wg=QI4Me&pd_rd_i=B07QQ2NKLP&psc=1Het is niet voor iedereen, vooral de TTK moet je voor zijn.ik vind het spel maar saai eigenlijk