Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Had wel gedacht/gehoopt dat de Series X een Elite v3 zou krijgen. Niet alleen omdat ik veel issues lees ivm stick drift, maar die extra screenshot-button gebruik ik feitelijk meer dan ik oorspronkelijk gedacht had.
Ik denk dat er iets van 5-tal jaren tussen de eerste en tweede zat. Dan ga ik ervan uit dat het nu ook zoiets zal zijn ongeveer. Zelf ook op de volgende aan het wachten, ik heb de eerste nog maar eigenlijk niks problemen ondervonden tot heden. Gebruik ook wel verschillende controllers dus niet enkel de Elite.
 
Halo altijd voor het verhaal gespeeld. Day universum is echt zo uitgebreid en fascinerend.
Al vind ik wel dat men de Forerunners beter mysterieus gelaten hadden.
en dat het nu veel te ingewikkeld geworden is om te volgen als je niet ook de novels gelezen hebt

Ben benieuwd wat die tv serie gaat zijn
Je voelt ook echt een andere sfeer in Halo 1, 2 en 3 (+ ODST en Reach). Bij 4 en 5 is het echt een andere sfeer en spelgevoel vind ik - eerder COD SCIFI. De Forerunners zijn echt de boeven van om het hoekske geworden en de Covenant zijn zo onbelangrijk geworden dat elke marine/Spartan ze als boskabouters omverloopt. Bij de andere Halo's was dat echt niet. Kwam je een convenant tegen op de grond, dan was het van ow shit, in ruimte niet te overwinnen. Flood, nog een stapje hoger. Toen de mensen hun ruimteschip Infinity uitkwam in Halo 4 is er zelfs een scene dat een cruiser van de Convenant gewoon in 2 wordt geramd zonder probleem.

Ben echt benieuwd hoe Halo Infinite dan de Convenant weer gaat neerplaatsen.. Ik hoop echt dat we terug naar een Halo 1, 2, 3 gevoel gaan.
 
Je voelt ook echt een andere sfeer in Halo 1, 2 en 3 (+ ODST en Reach). Bij 4 en 5 is het echt een andere sfeer en spelgevoel vind ik - eerder COD SCIFI. De Forerunners zijn echt de boeven van om het hoekske geworden en de Covenant zijn zo onbelangrijk geworden dat elke marine/Spartan ze als boskabouters omverloopt. Bij de andere Halo's was dat echt niet. Kwam je een convenant tegen op de grond, dan was het van ow shit, in ruimte niet te overwinnen. Flood, nog een stapje hoger. Toen de mensen hun ruimteschip Infinity uitkwam in Halo 4 is er zelfs een scene dat een cruiser van de Convenant gewoon in 2 wordt geramd zonder probleem.

Ben echt benieuwd hoe Halo Infinite dan de Convenant weer gaat neerplaatsen.. Ik hoop echt dat we terug naar een Halo 1, 2, 3 gevoel gaan.
Ik vind de vijanden ook niet zo plezant op tegen te spelen in 4/5.
En het is idd zo dat bvb de elites op bijna gelijke voet stonden dan de spartans in gevechten.
Nu is het gewoon kanonnenvlees
 
Weet ge waar ik echt geld voor over heb. Een full on firefight game. Firefight gruntpocalypse in co op is nog steeds een uniek chaotisch beestje dat mijn broer en ik van tijd nog eens herspelen. Zonder twijfel 1 van men favo type hore modes.
 
Mochten er hier zijn die de limited halo infinite edition xbox series x bundle hebben ge-preorderd en deze wensen te verkopen. Ik neem deze graag over voor € 700. Ik heb overal al gekeken en is dus nergens meer te bestellen. Op 2dehands een paar tegengekomen maar die vragen meteen een voorschot van 50% wat ik toch al zeer fishy vind. Liever dan hier iemand betrouwbaar op dit forum.
 
Mochten er hier zijn die de limited halo infinite edition xbox series x bundle hebben ge-preorderd en deze wensen te verkopen. Ik neem deze graag over voor € 700. Ik heb overal al gekeken en is dus nergens meer te bestellen. Op 2dehands een paar tegengekomen maar die vragen meteen een voorschot van 50% wat ik toch al zeer fishy vind. Liever dan hier iemand betrouwbaar op dit forum.
Al eens gehoord bij die kerel in Zelzate ?
 
Mochten er hier zijn die de limited halo infinite edition xbox series x bundle hebben ge-preorderd en deze wensen te verkopen. Ik neem deze graag over voor € 700. Ik heb overal al gekeken en is dus nergens meer te bestellen. Op 2dehands een paar tegengekomen maar die vragen meteen een voorschot van 50% wat ik toch al zeer fishy vind. Liever dan hier iemand betrouwbaar op dit forum.
Moest ik overwegen om mijn bestelling te verkopen laat ik iets aan u weten.
Gewoon aan winkelprijs , ben nogal impulsief en koop dan te snel iets daarmee dat de kans wel bestaat ;)

Grts
 
Mocht iemand die Halo console extra besteld besteld hebben, ik heb daar wel zeer veel interesse in. Er was een kans dat ik Kennaah zijn 2de kon hebben, maar een vriend van hem gaat die pakken. Dus bij deze, ik ben nog op zoek naar die Halo series x console.
 
Gisteren ook gespeeld. Kreeg Halo 3 vibes bij deze. Map had ook beetje weg van Valhalla.
Grappling hook wel heel leuke toevoeging, kunt ge uw tegenstanders echt serieus mee verrassen.
 
Enthousiast over de multiplayer. Maar ben niet onder de indruk van de nieuwe singleplayer trailer. Heel veel cuts in die trailer. Alsof ze het niet full durven tonen. Ik denk gewoon dat open world geen goede keuze was voor Halo infinite. Ik hoop alsnog dat de singleplayer ook fantastisch zal zijn, maar mijn gevoel zegt dat niet geval gaat zijn na het zien van de nieuwe trailer...
 
Terug
Bovenaan