Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Controller besteld. Bijna ook de console besteld, maar kon mij nog inhouden :p

Was sowieso al even aan het nadenken voor een Elite controller te kopen, perfecte opportuniteit.



Zegt de Fifa speler :tongue:
Over de Elite controller twijfel ik is deze zoveel malen beter dan een gewone controller?
Speel zelf weinig online schooters dan denk ik dat het wat overkill is...
 
Over de Elite controller twijfel ik is deze zoveel malen beter dan een gewone controller?
Speel zelf weinig online schooters dan denk ik dat het wat overkill is...
Ik denk dat ik 10 Xbox controllers liggen heb en ik speel altijd met mijn Elite Controller 2.
Ligt beter in de hand, de triggers achteraan gebruik ik bvb om mijn inventory open te doen en te sprinten, dock dat erbij zit is ook veel gemakkelijker/properder dan telkens aan een kabel hangen of batterijen veranderen om op te laden.

Echt wel zijn geld waard.
 
When gaming becomes hoarding 😅 (spreek uit eigen ervaring)

Edit: Moet wel zeggen dat ik de controller die bij de CE console zit wel veel mooier vind dan die Elite 2 Halo controller.
 
Over de Elite controller twijfel ik is deze zoveel malen beter dan een gewone controller?
Speel zelf weinig online schooters dan denk ik dat het wat overkill is...

Zelf nooit een Elite controller gehad, maar die extra paddles vanachter is voor mij de grootste plus.
Is wel vooral handig bij shooters denk ik...
 
Mijn 2e slaapkamer thuis kan ik zelfs geen voet binnen zetten omdat die bomvol staat met games, CE's, consoles, statues :sop:
Dus ga passen voor de console :p Maar die controller...
 
Waar kan je die console bestellen? Game mania heeft die zelfs niet. En Microsoft store enkel Amerika, ik kon er toch geen bestellen gisteren avond. En vandaag helemaal niet meer...
 
Zegt de Fifa speler :tongue:
Wat heeft dit er nu weer mee te maken dat ik fifa speel? Als ze voor FIFA consoles en controllers gaat skinnen zeg ik net het zelfde hoor :D

Dat ze eerst eens terug een deftige game maken, dit is nu puur op naam geld binnenharken. Hun laatste goede game is op de X360. 2 Cosole generaties geleden. Wat niet wegneemt dat het voor de echte Halo fans wel een tof ding is om te hebben.

Maar geen mening hebben is altijd gemakkelijker natuurlijk :)
 
Wat heeft dit er nu weer mee te maken dat ik fifa speel? Als ze voor FIFA consoles en controllers gaat skinnen zeg ik net het zelfde hoor :D

Dat ze eerst eens terug een deftige game maken, dit is nu puur op naam geld binnenharken. Hun laatste goede game is op de X360. 2 Cosole generaties geleden. Wat niet wegneemt dat het voor de echte Halo fans wel een tof ding is om te hebben.

Maar geen mening hebben is altijd gemakkelijker natuurlijk :)
Wat een zever. Dus omdat hun vorige twee games niet zo geweldig waren mogen ze geen branded accessoires/consoles meer uitbrengen? Dé flagship title van hun console?

Geen mening hebben is nog altijd aangenamer dan zo'n zever te moeten lezen.
 
Wat een zever. Dus omdat hun vorige twee games niet zo geweldig waren mogen ze geen branded accessoires/consoles meer uitbrengen? Dé flagship title van hun console?

Geen mening hebben is nog altijd aangenamer dan zo'n zever te moeten lezen.
Ik zeg toch niet dat ze dat niet mogen. Ze doen wat ze willen. Ik zeg gwn dat IK het uitmelken van een dode koe vind. En als jij het anders vind, is dat uw goed recht.
 
Hoe dan ook, de multiplayer is ftp. Dat gaat veel volk trekken. En de multiplayer is gewoon pure fun. Ik hoop gewoon dat de singleplayer ook terug op het niveau van vroeger gaat zijn...
 
Terug
Bovenaan