Halo Infinite

Shooter PC XBOX Halo Infinite

Hoe dan ook, de multiplayer is ftp. Dat gaat veel volk trekken. En de multiplayer is gewoon pure fun. Ik hoop gewoon dat de singleplayer ook terug op het niveau van vroeger gaat zijn...
kvind wel raar dat multiplayer FTP, wilt zeggen dat iedereen die geen gamepass heeft 60 euro betaald voor singleplayer.
Precies ni zo een faire prijs :thinking:
 
kvind wel raar dat multiplayer FTP, wilt zeggen dat iedereen die geen gamepass heeft 60 euro betaald voor singleplayer.
Precies ni zo een faire prijs :thinking:
Waarom niet? Misschien is de singleplayer wel gigantisch. We zullen zien. Wel bizar dat we geen beelden meer zien van de singleplayer...
 
Ik zeg toch niet dat ze dat niet mogen. Ze doen wat ze willen. Ik zeg gwn dat IK het uitmelken van een dode koe vind. En als jij het anders vind, is dat uw goed recht.
Doet mij gewoon denken aan van die kleine kinderen die op elke game die ze niet graag spelen "dead game" moeten reageren op social media.
Allez, leg mij eens uit hoe Halo een melkkoe is. 7 main games op 18 jaar.

Moest elke franchise moeten stoppen na een of twee mindere games zouden er niet veel meer bestaan denk ik.
 
veel bla bla voor een game die dood is. imo

Speciale Controller, Console, ..

Milk it baby
giphy.webp


:p

HYPE, ik kijk er wel naar uit. Pas op latere leeftijd Halo ontdekt en spijt van dat ik die hoogdagen gemist heb.
 
Ik zeg toch niet dat ze dat niet mogen. Ze doen wat ze willen. Ik zeg gwn dat IK het uitmelken van een dode koe vind. En als jij het anders vind, is dat uw goed recht.
Fifa komt ieder jaar als een 'nieuw' spel waar amper of niets aan veranderd is, de gameplay quasi hetzelfde blijft, waar EA geld slaat uit het verkopen van packs in FUT. Dus er moeten zelfs geen consoles of controllers met een fifa skin te komen om het spel als 1 van de meest uitgemolken games te beschouwen die er bestaat momenteel.

En Halo mp word nog altijd zeer veel gespeeld, dus geen idee waar 'dead game' vandaan komt.
 
Wat heeft dit er nu weer mee te maken dat ik fifa speel? Als ze voor FIFA consoles en controllers gaat skinnen zeg ik net het zelfde hoor :D

Dat ze eerst eens terug een deftige game maken, dit is nu puur op naam geld binnenharken. Hun laatste goede game is op de X360. 2 Cosole generaties geleden. Wat niet wegneemt dat het voor de echte Halo fans wel een tof ding is om te hebben.

Maar geen mening hebben is altijd gemakkelijker natuurlijk :)

Omdat als je melkkoe opzoekt in de Van Dale, er Fifa bijstaat als synoniem :p

Ik vond Halo 5 multiplayer zeker niet slecht (veel elementen komen trouwens terug in Infinite). De singleplayer was vrij slecht naar Halo normen.
Halo Masterchief Collection was onvolledig en met veel bugs gelaunched, maar is ondertussen volledig gefixt incl. LAN ondersteuning. Dat is gewoon een topgame én de perfecte instapper voor mensen die nog nooit Halo gespeeld hebben (logisch want het bevat alle Halo games buiten Halo 5). Om nu te stellen dat er sinds de X360 geen deftige Halo games meer uitgekomen zijn... Deftig waren ze zéker.

Zowel de Collection als Halo 5 worden nog steeds veel gespeeld hoor online :)

Een Halo game is niet per se slecht omdat Halo 1, 2, 3 en Reach beter waren.
Die zijn sowieso moeilijk om te overtreffen en waren ook van een andere developper.

Dat er een console skin hiervoor uitkomt is niet meer dan normaal imo.
 
Halo altijd voor het verhaal gespeeld. Day universum is echt zo uitgebreid en fascinerend.
Al vind ik wel dat men de Forerunners beter mysterieus gelaten hadden.
en dat het nu veel te ingewikkeld geworden is om te volgen als je niet ook de novels gelezen hebt

Ben benieuwd wat die tv serie gaat zijn
 
Cosmetische vermoed ik buiten hier en daar een extra geluidje?

Maar wel vet deze console!
Heb hem dan ook maar besteld meteen , en nu blijkbaar al overal uitverkocht...
Waar heb je deze besteld? Gisteren avond ook via Xbox store geprobeerd, ging nier. En geen één winkel in België krijgt er binnen, voor zover voorlopig bekend is.
 
Waar heb je deze besteld? Gisteren avond ook via Xbox store geprobeerd, ging nier. En geen één winkel in België krijgt er binnen, voor zover voorlopig bekend is.
Moet eens op europese xbox sites kijken.
Er waren er gisterennacht nog in Polen, Zweden en Oostenrijk. Als ik me niet vergis wordt toch allemaal uit Nederland verstuurd.

Ik heb er zelfs per ongeluk 2 besteld. Een vriend van een vriend wilt deze misschien, maar als hij deze toch niet wilt. Dan zal ik de bestelling houden en hier op forum aan aankoop prijs te koop zetten.
 
Moet eens op europese xbox sites kijken.
Er waren er gisterennacht nog in Polen, Zweden en Oostenrijk. Als ik me niet vergis wordt toch allemaal uit Nederland verstuurd.

Ik heb er zelfs per ongeluk 2 besteld. Een vriend van een vriend wilt deze misschien, maar als hij deze toch niet wilt. Dan zal ik de bestelling houden en hier op forum aan aankoop prijs te koop zetten.
Bij deze zet ik mij onmiddellijk kandidaat! Dus mocht het zijn, als je nog eentje hebt, ik reserveer die onmiddellijk 😜.
 
Terug
Bovenaan