Halo Infinite

Halo Infinite

Speelt toch wel lekker weg. Nog niets van d/c of lag gehad. Al een paar spannende matchkes gehad. Zijn jullie al in een big team battle geraakt? Hij blijft mij maar droppen in 4 v 4 battles.

Laatst bewerkt:
TTK is toch veel te hoog...
Dat is gewoon Halo, Ik ben net heel blij da ze terug zijn gegaan naar de oude formule. In tegenstelling tot battlefield hebben ze het aangedurfd om terug uit te gaan van eigen sterkte en dat werkt gewoon heel goed.

Behalve dan de battlepass, is de eerste impressie enorm goed. Maar ik begrijp ook wel dat ze daar tegenwoordig niet meer rond kunnen, zeker nu ze er voor hebben gekozen om de MP free to play te maken. Ik kan er wel mee leven.

TTK is voor mij best in orde, stoor mij wel beetje meer aan het gebrek aan hit-feedback en de overdaad aan grenade spam. Eerste keer dat ik een Halo speel, was dat vroeger ook al zo?

Voor de rest eigenlijk best wel fun.

Net ook eens geprobeerd, mijn ding is het niet meer. Vroeger veel Halo gespeeld en vooral ook graag FPS games, maar doe dit al jaren niet meer.
En dat merkte ik ook. Stak me snel tegen, maar lag niet aan het spel maar gewoon aan mezelf. Ook speelde mijn pc wat mee, is niet sterk genoeg meer.

Niet, tis blijkbaar 1 van de dingen waar de community voor leurt. Zal er na de beta wel komen, hoop ik.
Geef mij maar een slayer playlist!

Int midden nog een zwarte switch nu om die kabel wat weg te steken :)
Haha die komt er als er ook ene pro versie komt :)
Nu zijn de kids 3 & 5 jaar iets te klein nog al is mijn dochter van 5 al goed weg met de ipad.

Zoek nog een accessoire om de controllers van de Xbox in op de bergen en op te laden met de originele play & charge kits

Laatst bewerkt:
Nu zijn de kids 3 & 5 jaar iets te klein nog al is mijn dochter van 5 al goed weg met de ipad.

Zoek nog een accessoire om de controllers van de Xbox in op de bergen en op te laten met de originele play & charge kits
Tegen volgend jaar zal er wel nieuwe switch uit komen nintendo kennende 😆

Zoek nog een accessoire om de controllers van de Xbox in op de bergen en op te laten met de originele play & charge kits
Als je iemand kent met 3d printer kan je dit custom laten maken. Heb het zelf ook gedaan vor mijn xbox controller.
Mits wat tweaking kan je er nog een laad station zelf inbouwen.

xbo.png

Als je iemand kent met 3d printer kan je dit custom laten maken. Heb het zelf ook gedaan vor mijn xbox controller.
Mits wat tweaking kan je er nog een laad station zelf inbouwen.

xbo.png
Das wel vet eens onderzoeken , jammer dat Xbox zelf niets op de markt brengt om controllers op te laden met hun play & charge kit...

Terug
Bovenaan