[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Goeie prestatie en samen met de vorige matchen hoop ik dat Rudi hiermee nu zijn conclusies trekt.

- Startend middenveld voor de rest van het toernooi
- CDK starten, Lukaku supersub
- Onana en Meunier moeten geen minuten meer krijgen
 
Saelemakers dan toch met zij goal die hij zo zocht

Belgie toch groepswinst mooi

Binnen half uur moet ik op mijn werk zijn en zit hier nog in pyama
 
Goeie prestatie en samen met de vorige matchen hoop ik dat Rudi hiermee nu zijn conclusies trekt.

- Startend middenveld voor de rest van het toernooi
- CDK starten, Lukaku supersub
- Onana en Meunier moeten geen minuten meer krijgen
Ik zou ook opteren om Doku als supersub te gebruiken.
 
Rom zijn aannames blijven toch grappig om te zien. Die bal vliegt direct 2 meter verder, zelfs op een zachte pass en dan paniekerig erachter lopen.
 
Terug
Bovenaan