Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da’s meer dan 50% van uw schoten op doel die erin gaan, kan ik mee leven.34 schoten waarvan 9 op doel.

Hebben we dan niet gescoord in de 1ste helft?En ineens kunnen die 5 keer scoren op 45 minuten....
Egypte hahaha ongelooflijk.Iran goal
We hebben idd meer gescoord en kregen meer ruimte omdat NZ moest aanvallen.Wie nu het verschil niet ziet tussen voor en na
de rust kent niks van
Nieuw Zeeland moest just niks. Dat moesten die ook in de eerste helft.We hebben idd meer gescoord en kregen meer ruimte omdat NZ moest aanvallen.
Ik zou ook opteren om Doku als supersub te gebruiken.Goeie prestatie en samen met de vorige matchen hoop ik dat Rudi hiermee nu zijn conclusies trekt.
- Startend middenveld voor de rest van het toernooi
- CDK starten, Lukaku supersub
- Onana en Meunier moeten geen minuten meer krijgen
Buitenspel, gelukkig dat webgoed doelpuntensaldo hebben, lijkt me mooie volgende rondes.Egypte hahaha .. ongelooflijk.
Hahaha, crap...Hebben we dan niet gescoord in de 1ste helft?

Ga je nu ontkennen dat we meer ruimte gekregen hebben in de 2de helft?Nieuw Zeeland moest just niks. Dat moesten die ook in de eerste helft.
Dus hetgeen zelfs elke salonsupporter al lang wist?Goeie prestatie en samen met de vorige matchen hoop ik dat Rudi hiermee nu zijn conclusies trekt.
- Startend middenveld voor de rest van het toernooi
- CDK starten, Lukaku supersub
- Onana en Meunier moeten geen minuten meer krijgen
CdK werd nog weggehoond na de 1ste match door diezelfde salonsupporters.Dus hetgeen zelfs elke salonsupporter al lang wist?
Moest je beter mee hebben om hem te vervangen zou ik dat kunnen overwegen maar de rest is gewoon niet beter.Ik zou ook opteren om Doku als supersub te gebruiken.