omg die laatste 4 minuten van Iran
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge gaat wel niet met dit middenveld spelen tegen Frankrijk of Spanje lijkt me. Dat lijkt me pijnlijk te worden.Goeie prestatie en samen met de vorige matchen hoop ik dat Rudi hiermee nu zijn conclusies trekt.
- Startend middenveld voor de rest van het toernooi
- CDK starten, Lukaku supersub
- Onana en Meunier moeten geen minuten meer krijgen
Waarom? Nee liever Onana of Raskin erin? Als de drie hun taken uitvoeren hoeft dat geen probleem te zijn.Ge gaat wel niet met dit middenveld spelen tegen Frankrijk of Spanje lijkt me. Dat lijkt me pijnlijk te worden.
Liever er gewoon eens voor gaan ipv afwachtend met Onana toch te verliezen.Ge gaat wel niet met dit middenveld spelen tegen Frankrijk of Spanje lijkt me. Dat lijkt me pijnlijk te worden.
Er moeten altijd 2 tegenstanders achter je zitten. Meestal is dit de keeper + een verdedigerWaarom was die goal van Iran offside? Er stond toch nog een speler verder? Of is het omdat de keeper ervoor stond? Ben ff nimee
Als het volgende matchen goed gaat moet je dat middenveld gewoon vertrouwen geven. Als je je dan gaat aanpassen en je gaat eruit zou het toch zonde zijn om niet geprobeerd te hebben je spel te spelen?Ge gaat wel niet met dit middenveld spelen tegen Frankrijk of Spanje lijkt me. Dat lijkt me pijnlijk te worden.
Omdat je middenveld volledig overspeeld wordt als de andere ploeg beter isWaarom? Nee liever Onana of Raskin erin? Als de drie hun taken uitvoeren hoeft dat geen probleem te zijn.
ahzo, brainfartEr moeten altijd 2 tegenstanders achter je zitten. Meestal is dit de keeper + een verdediger

Dat is net hetgeen ons in het verleden tegen een ploeg als Frankrijk nog genekt heeft. Tegen een op papier betere ploeg plots totaal niets meer durven en dan toch weggedrukt worden.Ge gaat wel niet met dit middenveld spelen tegen Frankrijk of Spanje lijkt me. Dat lijkt me pijnlijk te worden.
Ik denk dat we eerder overspeeld worden met een Onana of Raskin erin dan zonder.Omdat je middenveld volledig overspeeld wordt als de andere ploeg beter is
Dat is net hetgeen ons in het verleden tegen een ploeg als Frankrijk nog genekt heeft. Tegen een op papier betere ploeg plots totaal niets meer durven en dan toch weggedrukt worden.
Veel te veel ruimte tussen de verdediging en middenveld met de huidige middenveldersIk denk dat we eerder overspeeld worden met een Onana of Raskin erin dan zonder.
Waarom? Nee liever Onana of Raskin erin? Als de drie hun taken uitvoeren hoeft dat geen probleem te zijn.
Een echte 6 hoeft helemaal geen afwachtend voetbal te betekenen. De meeste ploegen spelen met een echte 6. Het probleem is dat die spelers net hun taken moeten doen en dat is bal veroveren en inleveren.Liever er gewoon eens voor gaan ipv afwachtend met Onana toch te verliezen.
Tgoh, dat kan, maar mij lijkt dat behoorlijk risicovol tegen een ploeg als Spanje of Frankrijk. Maar ik geef graag mijn ongelijk toe indien nodig.Als het volgende matchen goed gaat moet je dat middenveld gewoon vertrouwen geven. Als je je dan gaat aanpassen en je gaat eruit zou het toch zonde zijn om niet geprobeerd te hebben je spel te spelen?
Als je dan die controle zag van Debruyne die de bal uit de lucht haalde bij een counterRom zijn aannames blijven toch grappig om te zien. Die bal vliegt direct 2 meter verder, zelfs op een zachte pass en dan paniekerig erachter lopen.

Dat lijkt me moeilijk te zeggen. We zijn tegen Frankrijk 2018 eruit gegaan uit door een corner en op het EK met een afgeweken bal. Misschien ging je er anders met minimaal 3-0 eraf. Dat weet je gewoon niet.Dat is net hetgeen ons in het verleden tegen een ploeg als Frankrijk nog genekt heeft. Tegen een op papier betere ploeg plots totaal niets meer durven en dan toch weggedrukt worden.