[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ja ik heb al vele matchen gezien en veel zwakkere prestaties dan deze van een goeie ploeg tegen een zwakkere tegenstander.

En nogmaals wat verwacht je dan meer ipv een random meer intensiteit. Leg het eens uit
Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …

Wanneer is de laatste keer geweest dat de Belgen door middel van een goeie combinatie de tegenstand uit verband spelen. Ik herinner het me niet meer. Japan opt Wk ?
 
Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …
Pressing, dicht opzitten, grinta, vechte voor de bal => intensiteit en dat was er de 1ste helft. Anders ben je geen baas op het veld en kan je de tegenstander niet weghouden van je eigen helft.

De rest was er bij veel momenten op schoten van afstand na maar met 10 spelers voor je neus is dat ook niet iets wat zomaar lukt

Edit: als je Japan een goeie combinatie vond (de counter), dan hebben we tegen Brazilië ook zo’n zaken gedaan. Of vandaag al paar keer door een combinatie aan kansen geraakt.
 
Veel goeie wil vandaag maar het moest eigenlijk al 4-0 staan. Komaan gasten maak snel die 3de goal zodat het geloof weg is bij Nieuw-zeeland.
Zolang het 2-0 staat kan een aansluitingstreffer nog altijd.
 
Terug
Bovenaan