Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groepswinst is tegen een derde en daarna als we winnen (volgens sommigen zijn we daarvoor te zwak) tegen USA of BosniëBij 3-0 groepwinst dan als het 1-1 blijft in Egypte-Iran? (En bij groepswinst, tegen wie spelen we dan?)
Goeie match bezig en komt eindelijk tot scoren.Jaja Leandro! Lekker effe alle non-believers hier lik op stuk gegeven.
Is zonder Lukaku de doeltreffendste man op het veld
Ok, dan was ik misOp dit moment is dat tegen Australië... Dus jij zegt dat wij waarschijnlijk verliezen van Australië als we spelen zoals vandaag? Is wel héél negatief lol

Had ik al niet meer verwacht als optie.Bij 3-0 groepwinst dan als het 1-1 blijft in Egypte-Iran? (En bij groepswinst, tegen wie spelen we dan?)
Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …Ja ik heb al vele matchen gezien en veel zwakkere prestaties dan deze van een goeie ploeg tegen een zwakkere tegenstander.
En nogmaals wat verwacht je dan meer ipv een random meer intensiteit. Leg het eens uit
Pressing, dicht opzitten, grinta, vechte voor de bal => intensiteit en dat was er de 1ste helft. Anders ben je geen baas op het veld en kan je de tegenstander niet weghouden van je eigen helft.Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …