quo_vadis
Well-known member
Allez wat moeten ze nu weer meer doen. Dominante 1ste helft met bij momenten goed tempo, goed druk naar voor. NZ doet bij momenten niet mee. Enorm veel baltoetsen in de 16 van de tegenstander, weinig duels verloren,…Peter VDB is wel erg positief. CDK kan niet afwerken, KDB zijn passing is niet meer wat het was en Doku is duidelijk niet 100%
Echt goed vind ik het toch niet.
De verwachtingen van sommigen zijn echt compleet van de pot gerukt.

