Général Zantas
Well-known member
Akkoord, net zoals meerdere spelers, maar het klinkt alsof we nooit met Lukaku moeten starten, wat ik toch vreemd vind gezien de rest van de spitsen. CDK bracht vorige match ook niks.
Neen, dat is wat jij ervan maakt en niet wat ik geschreven heb.
Speel deze match 10 keer opnieuw en we winnen zeker 8 keer. Mits fucking Garcia natuurlijk Meunier en Lukaku op de bank laat

Ik heb het overduidelijk op deze match.
Maar deze match heeft wel aangetoond dat Lukaku allesbehalve incontournable meer is, allesbehalve een automatische meerwaarde is, en als die niet fit is, heb je er weinig aan.
En ja, ook CDK bracht er niks van. Logisch, dat is geen spits en heeft nog nooit goed gespeeld als spits. Enkel een idioot zet die in de spits. Hallo Garcia


