Het is toch een compleet nutteloze discussie welke groep het zwakste is. Het enige dat we kunnen en moeten zeggen is dat wij, België, hier altijd groepswinnaar moesten worden, zonder excuus. Dat je tegen Egypte, in een openingsmatch nog niet weet te winnen, oké, maar voor de rest hoor je hier gewoon te winnen. Je speelde gisteren tegen een zwakkere ploeg die op alle mogelijke manieren wordt dwarsgezeten door een president met een klein pietje en nog krijg je het niet over de streep getrokken. Hier zijn toch gewoon geen excuses voor?