[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
 
Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
Intentie doet er toch niet toe?

Kunt op geen enkele manier verdedigen dat ge zo naar een bal gaat
 
Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
Onvrijwillig of niet. Als je zo op de kuit terecht komt dan kan je echt wel rood geven. Nu is het niet eens geel
 
Intentie doet er toch niet toe?

Kunt op geen enkele manier verdedigen dat ge zo naar een bal gaat
Gaat ook niet echt naar de bal imo, staat er gewoon achter te trappelen. Is gewoon ongelukkig, niet meer of niet minder. Ik haat dat daar de laatste jaren door de VAR veel te veel rood voor getrokken wordt. Het blijft een contactsport, en soms is dat contact gewoon pure pech.
 
Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.

iemand zijn kous aanflarden is niet schampen e 😅

Ik vind het absurd dat je langsachter iemand los op de kuiten mag trappen zonder probleem op dit WK.

Te laat is te laat...
 
Mens lief... Neen we moeten niet ingrijpen aan de rust, fuck off zeg, zo beu aan het worden...we spelen tegen een speler van Dender, net gezakt uit de JPL.
 
iemand zijn kous aanflarden is niet schampen e 😅

Ik vind het absurd dat je langsachter iemand los op de kuiten mag trappen zonder probleem op dit WK.

Te laat is te laat...
Tuurlijk wel, als ge met uw eerste nop daar inhaakt en dan naar beneden trekt is die ook kapot. het zijn ook die strepen die ge op zijn kuit ziet.
 
Terug
Bovenaan